آموزش تغییر فونت در گوشی های سامسونگ

0

آموزش تغییر فونت در گوشی های سامسونگ

شاید شما هم مثل شمار زیادی از دارندگان اسمارت فون های سامسونگ از فونت های این گوشی راضی نیستید، ما به شما روش هایی یاد می دهیم که از طریق آن فونت را به طور دلخواهی تغییر دهید. 

برای انجام این کار، وارد منو گوشی شود و روی آیکون تنظیمات کلیک کنید.

 آموزش تغییر فونت در گوشی های سامسونگ

با زدن این گزینه آپشن های مختلفی ارائه می شود که شما باید از میان آن ها به دنبال Display باشید. بعد از این می توانید روی Font and Screen Zoom کلیک کنید.

hamirayane

در این قسمت شما می توانید اندازه و نوع فونت خود را تغییر دهید.

اگر کمی به پایین اسکرول کنید، می توانید گزینه Font Style را مشاهده کنید. در این بخش در حقیقت می توانید انواع فونت ها را تغییر دهید و تغییرات را به طور آنی روی سیستم اندرویدی سامسونگی خود مشاهده کنید.

hamirayane

در این جا می توانید از فونت هایی که از قبل در این بخش برای انتخاب حضور دارند استفاده کنید. اما پیشنهاد بعدی این است که از دیگر فونت ها نیز استفاده کنید که شرط آن، استفاده از بخش دانلود است. در انتهای همین بخش که اسکرین شات آن را در زیر می بینید، گزینه Download Fonts را می توانید بزنید تا امکان دانلود فونت ها را پیدا کنید.

hamirayane

با فشردن این دکمه می توانید به راحتی، به فروشگاه Galaxy Apps وارد شوید و انواع فونت ها را پیدا کنید و دانلود کنید. البته برخی از فونت ها پولی هستند و برخی رایگان هستند اگر صرفا به دنبال فونت های رایگان هستید، می توانید روی تب Top Free ضربه بزنید تا تنها فونت های رایگان به شما ارائه دهد و با یک تپ کردن آن را دانلود کنید.بعد از دانلود و نصب این فونت ها می توانید آن ها را در هر بخشی از موبایل خود این فونت ها را مشاهده کنید.

 

برای دریافت آخرین تحولات در حوزه علم و فناوری رایانه در کانال تلگرامی ما به آدرس HamiRayane_com@ همراه ما باشید.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.