بهترین هارد درایوهای اکسترنال دنیا

0

بهترین هارد درایوهای اکسترنال دنیا

با پیشرفت روزافزون فناوری و افزایش ظرفیت ابزارهای ذخیره سازی میل کاربران به نگهداری طولانی مدت انواع و اقسام فایل ها هم بیشتر شده است. از سوی دیگر پشتیبان گیری از داده های مهم یکی دیگر از دلایل مهم کاربرای برای خرید درایوهای ذخیره سازی با ظرفیت بالاست. در این مطلب سعی کرده ایم برترین هارد درایوهای اکسترنال را برای رفع نیازهای گوناگون شما معرفی نماییم.

بهترین هارد درایوهای اکسترنال دنیا

۱- SAMSUNG T5 PORTABLE SSD

 

برترین هارد درایوهای اکسترنال دنیابرترین هارد درایوهای اکسترنال دنیا

قیمت مدل ۲۵۰ گیگابایتی ۱۲۸ دلار

جدیدترین SSD پرتابل سامسونگ دارای بدنه فلزی باریکی بوده و از پورت پر سرعت USB-C 3.1 بهره برده و سرعت نقل و انتقال اطلاعات در آن تا ۵۴۰ مگابایت در ثانیه هم می رسد. این مدل در ظرفیت های گوناگون تا نهایتا ۲ ترابایت عرضه شده و مجهز به ویژگی هایی مثل مقاومت در برابر ضربات، رمزگذاری قدرتمند و محافظت از داده توسط رمزعبور است. علاوه بر استفاده در کامپیوترهای ویندوز یا Mac امکان اتصال این درایو به تلفن های هوشمند یا تبلت های سازگار با پورت USB Type-C هم وجود دارد. این محصول دارای سه سال گارانتی است.

 

۲- WD MY PASSPORT SSD

hamirayane

قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی ۹۹ دلار

هارد درایو My Passport Ultra SSD شرکت وسترن دیجیتال که دارای پورت USB 3.1 است طراحی بسیار خوب و سبکی دارد. این درایو از استاندارد رمزگذاری ۲۵۶ بیتی AES استفاده کرده و بدنه آن در برابر ضربات و سقوط های ناگهانی مقاوم است. اگر ترجیح می دهید سرعت را در ازای قیمتی مناسب تر و زیبایی بدنه قربانی کنید، خرید این مدل را پیشنهاد می کنیم.

 

۳- ADATA SE730 EXTERNAL HARD DRIVE

hamirayane

قیمت مدل ۲۵۰ گیگابایتی ۱۰۵ دلار

ADATA SE730 یکی از سبک ترین، زیباترین و مقاوم ترین درایوهای SSD اکسترنال پیشنهادی در این مطلب است. وزن بدنه فلزی درایو کمی بیشتر از یک اونس (۲۸ گرم) است. SE730 سازگار با استاندارد IP68 است؛ به این معنی که در برابر نفود گرد و خاک کاملا مقاوم بوده و همچنین می توانید آن را با خیال راحت در مخزنی پر از آب قرار دهید. ضمنا این محصول در زمینه تحمل ضربات موفق به کسب استانداردهای تجهیزات نظامی شده است. سرعت نقل و انتقال داده ها با استفاده از پورت USB 3.1 دستگاه به ۵۰۰ مگابایت در ثانیه می رسد.

 

۴- SEAGATE EXPANSION PORTABLE HARD DRIVE

hamirayane

قیمت مدل ۱ ترابایتی ۵۵ دلار

هارد درایو پرتابل Seagate Expansion یک محصول زیبا و با قیمتی مناسب است. این درایو USB 3.0 را با ظرفیت های ۱ تا ۴ ترابایت می توان سفارش داد. اگر چه این محصول برای کاربران ویندوز عرضه شده اما با کامپیوترهای Mac هم سازگار است. این درایو گزینه ای بسیار عالی برای کاربران با بودجه محدود است و البته نباید فراموش کرد سرعت آن از درایوهای SSD کمتر است.

 

۵- SANDISK EXTREME 900 EXTERNAL SSD

hamirayane

قیمت مدل ۴۸۰ گیگابایتی ۲۶۶ دلار

می توان گفت Extreme 900 در حال حاضر بهترین درایو SSD شرکت SanDisk است. داده ها با استفاده از اتصال USB 3.0 درایو با سرعتی معادل ۸۵۰ مگابایت بر ثانیه جا به جا می شوند. از سایر ویژگی های کلیدی محصول می توان به قابلیت رمزگذاری ۱۲۸ بیتی و بدنه مقاوم در برابر ضربه اشاره کرد. قطعا کسانی که به دنبال سرعت بسیار بالا هنگام جا به جایی داده ها هستند حاضر به پرداخت هزینه ای گزاف برای تهیه این درایو خواهند بود.

 

۶- WD MY BOOK EXTERNAL HARD DRIVE

hamirayane

قیمت مدل ۳ ترابایتی ۹۴ دلار

اگر به دنبال تهیه درایوی پر ظرفیت با قیمتی بسیار مناسب هستید حتما My Book وسترن دیجیتال را در لیست داشته باشید. این هارد درایو که مدل ۸ ترابایتی آن هم عرضه شده قادر به پشتیبان گیری از کل زندگی دیجیتالی شما بوده و بعد از این کار همچنان فضای اضافه برای نگهداری فایل های بیشتر خواهد داشت. رابط USB 3.0 و راه اندازی آسان این محصول را تبدیل به گزینه ای عالی برای کاربران معمولی کرده است. کاربران Mac قبل از استفاده مجبور به فرمت این درایو خواهند بود. ضمنا برای تامین انرژی مورد نیاز این محصول مجبور به متصل آداپتور آن به برق شهری خواهید بود.

 

۷- LACIE RUGGED THUNDERBOLT SSD

hamirayane

قیمت مدل ۲۵۰ گیگابایتی ۲۰۰ دلار

Rugged Thunderbolt SSD درایوی کوچک و بسیار مقاوم و محصول شرکت معروف LaCie برای کاربران مک بوک هاست. این محصول مناسب کسانی است که زیاد جا به جا می شوند. کابل توندربولت عرضه شده با محصول، خیال کاربران از نقل و انتقال داده ها با نهایت سرعت را راحت کرده است. رمزگذاری ۲۵۶ بیتی، طراحی جذاب و مقاومت در برابر ضربات، نفود آب و همچنین گرد و غبار این درایو SSD را تبدیل به یکی از بهترین گزینه های موجود کرده است.

 

۸- G-DRIVE EV RAW EXTERNAL HARD DRIVE

hamirayane

قیمت مدل ۵۰۰ گیگابایتی ۷۹ دلار

درایو G-Drive ev RaW محصول شرکت G-Technology، به لطف وجود بدنه ضربه گیر و مقاوم اگر از ارتفاع ۱٫۵ رها شود هیچ آسیبی نخواهد دید. رابط پر سرعت USB 3.0، سرعت نهایتا ۱۲۶ مگابایت در ثانیه برای انتقال داده ها و بدنه سبک برخی از ویژگی های اصلی این محصول اند. اگر برای داشتن سرعتی بیشتر حاضر به پرداخت هزینه ای سه برابر بیشتر هستید می توانید مدل SSD این محصول را تهیه کنید.

 

۹- SEAGATE BACKUP PLUS HUB EXTERNAL HARD DRIVE

hamirayane

قیمت مدل ۴ ترابایتی ۹۹ دلار

درایو Backup Plus Hub شرکت سیگیت یک محصول بسیار عالی برای کاربران دسکتاپ است که انرژی مورد نیاز خود را از جریان برق شهری تامین می کند. این درایو مجهز به ۲ پورت USB 3.0 است که از یکی از آنها برای نقل و انتقال داده و از دیگری برای شارژ ابزارها می توان استفاده کرد. این محصول تا ظرفیت ۸ گیگابایت هم عرضه شده است. درایو Backup Plus Hub با کامپیوترهای ویندوز و همین طور سیستم های Mac سازگار است.

 

۱۰- SANDISK EXTREME 510 EXTERNAL HARD DRIVE

hamirayane

قیمت مدل ۴۸۰ گیگابایتی ۱۶۷ دلار

شرکت SanDisk با ساخت درایو اکسترنال Extreme 510 برای کاربران سنگ تمام گذاشته چون این محصول دارای بدنه ای بسیار محکم بوده و در برابر نفوذ آب، گرد و غبار و ضربه مقاومت بالایی دارد. این درایو گزینه ای فوق العاده برای کاربرانی است که در محیط های باز کرده و نیازمند محصولی پر سرعت و با ظرفیت بالای ذخیره سازی هستند. با استفاده از فناوری رمزگذاری ۱۲۸ بیتی AES می توان امنیت داده ها را در این محصول تامین کرد. اگر پرداخت هزینه این محصول برای شما مقدور نیست می توانید مدل ارزان تر Extreme 500 را تهیه کنید که طراحی مشابهی داشته اما از سرعت کمتری برخوردار است.

 

۱۱- ADATA SD700 EXTERNAL SSD

hamirayane

قیمت مدل ۲۵۶ گیگابایتی ۱۱۰ دلار

شرکت ADATA سابقه ای طولانی در حوزه ساخت انواع و اقسام مختلف درایوهای ذخیره سازی دارد و محصول SD700 یکی از درایوهای SSD کوچک و مقاوم این شرکت است. این محصول همانند درایو SD730 که پیش تر معرفی کردیم در برابر نفوذ آب کاملا مقاوم است. این درایو تا نهایت ظرفیت ۱ ترابایت هم عرضه شده و دارای سرعت ۴۴۰ مگابایت در ثانیه است.

 

۱۲- G-TECHNOLOGY G-DRIVE WITH THUNDERBOLT EXTERNAL

hamirayane

قیمت مدل ۶ ترابایتی ۳۵۰ دلار

درایو G-Drive که مجهز به پورت تاندربولت است محصولی مناسب حال کاربران دستکاپ سیستم های Mac است. با مشاهده بدنه براق آلومینومی این محصول ممکن است تصور کنید خود اپل اقدام به طراحی آن کرده است. سیستم خنک سازی داخلی، رابط اتصال فایروایر ۸۰۰ و USB 3.0 هم بخش دیگری از ویژگی های این درایو هستند. انرژی مورد نیاز دستگاه از جریان برق شهری تامین شده و به همین خاطر G-Drive گزینه ای ایده آل برای کاربران سیار نیست. قطعا ظرفیت ۶ ترابایتی جوابگوی حجم بسیار زیادی از نیازهای شما خواهد بود.

 

۱۳- TRANSCEND STOREJET M3 EXTERNAL HARD DRIVE

hamirayane

قیمت مدل ۱ ترابایتی ۵۷ دلار

درایو StoreJet 25M3 که در رنگ های مختلف عرضه شده در دو مدل ۱ و ۲ ترابایتی برای کاربران ساخته شده است. این درایو USB 3.0 دارای قابلیت پشتیبان گیری خودکار با یک کلیک بوده و با کامپیوترهای ویندوزی و Mac سازگار است. فراموش نکنید با پرداخت این مبلغ کم برای خرید محصول نباید انتظار سرعت بالایی را داشته باشید، نهایتا ۹۰ مگابایت بر ثانیه!

 

۱۴- LACIE PORSCHE DESIGN SLIM P’9223 EXTERNAL

hamirayane

قیمت مدل ۵۰۰ گیگابایتی ۶۰ دلار

یکی از محصولات بسیار شکیل شرکت LaCie که طراحی خود را وام دار شرکت پورشه است درایو Porsche Design Slim P’9223 است که بدون شک می توان گفت در گروه خود زیباترین طراحی ممکن را دارد.-این درایو بدنه آلومینیومی کاملا صیقلی داشته و با توجه استفاده از رابط USB 3.0 سرعت بسیار بالایی برای جا به جایی داده ها دارد.

 

۱۵- BUFFALO MINISTATION EXTERNAL HARD DRIVE

hamirayane

قیمت مدل ۲ ترابایتی ۹۰ دلار

درایو MiniStation شرکت بوفالو با طراحی بسیار ساده و پورت پرسرعت USB 3.0 با کامپیوترهای ویندوزی و همچنین سیستم های Mac سازگار است. راه اندازی دستگاه بسیار ساده بوده و نرم افزارهای متنوعی برای مدیریت قابلیت ها و تنظیمات آن عرضه شده است.

 

برای دریافت آخرین تحولات در حوزه علم و فناوری رایانه در کانال تلگرامی ما به آدرس HamiRayane_com@ همراه ما باشید.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.