کیفیت دوربین آیفون XR چقدر است

0

کیفیت دوربین آیفون XR چقدر است

همانطور که میدانید آیفون XR ارزان  قیمت ترین محصولی است اکه اپل امسال در میان آیفون های خود معرفی کرد در این مطلب نگاهی به تفاوت دوربین میان آیفون XSو XRمیاندازیم. گفتنی است دوربین آیفون ایکس اسMax دقیقا همان ویژگی‌ها و قابلیت‌هایXS معمولی را دارد

کیفیت دوربین آیفون XR چقدر است

تشابهات:

دوربین هر دو آیفونXR وXS رزلوشنی 12 مگاپیکسلی داشته و قادرهستند با زاویه وسیع 26 میلیمتری که دارند تصاویر و ویدیو های با کیفیتی ذخیره کنند همچنین گشودگی دیافراگم این دو آیفون در لنز اصلی f 1.8می باشد.

دوربین جلو این دوسری نیز مشابه با  یکدگیر بوده و رزلوشنی 7 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f 2.2دارند. این دوربین قادر است ویدیو هایی با کیفیت 720 و 1080 ذخیره کند همچنین مجهز به لرزشگیر ویدئویی سینامتیک نیز می باشد.

دوربین هر دو آیفون XSو XRقادر است ویدیو هایی با کیفیت 30،60،120 و240 فریم برثانیه در رزلوشن های مختلف ذخیره کند.

همچنین به لطف بهره گیری از سنسور های جدید پردازش تصویر و پردازنده قدرتمندA12 Bionic  دوربین این تلفن قادر است تصاویر و ویدیو های HDRبا کیفیت تری را ذخیره کند.

اما مهمترین تفاوت میان دوربین آیفون XSوXS Maxبا آیفون XRدر این است که دو تلفن اول یک دوربین 12 مگاپیکسلیf2.4 هم در پشت دارند، که برای زوم اپتیکال 2 برابر استفاده می‌شودعلاوه بر این، این دوربین بخش مهمی از حالت پرتره است، چرا که وجود لنز تله‌فوتو به ایجاد عمق در تصاویر کمک می کند و شما به واسطه آن میتوانید تصاویری با عمق بسیار بیشتر از حالت عادی بگیرید.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.