پیدا کردن جای پارک خودرو با استفاده از نرم افزار

0

پیدا کردن جای پارک خودرو با استفاده از نرم افزار

با استفاده از نرم افزار Parkmobile در کمتر از 3 دقیقه می توان جای پارک پیدا کرد. شاید برای بسیاری از افراد اتفاق افتاده باشد که برای انجام دادن کاری عجله داشته اند و همچنین مدت زمان زیادی را صرف پیدا کردن جای پارک خودرو کرده اند که اکثر اوقات کمبود جای پارک باعث نارضایتی افراد می گردد.
پیدا کردن جای پارک خودرو با استفاده از نرم افزار

بر اساس اطلاعات بدست آمده در اوایل سال جاری شرکت BMW اپلیکیشن Parkmobile را خریداری کرد و به تازگی در اپلیکیشن Parkmobile سرویسی طراحی شده است که با استفاده از جستجوی سریع می توان در خیابان های شلوغ در کمتر از 3 دقیقه محلی برای پارک خودرو پیدا کرد.

بنابر گزارشات این برنامه در 100 شهر در ایالات متحده فعال است و کاربران می توانند با استفاده از این نرم افزار در کمتر از 3 دقیقه و بدون هیچ دردسری در خیابان های شلوغ جای پارک پیدا کنند.

hamirayane

مدیران شرکت سازنده این اپلیکیشن می گویند:

تحقیقات نشان داده است در سال افراد بطور میانگین 17 ساعت به دنبال محلی برای پارک خودرو می گردند که هزینه های آن حدود 354 دلار می باشد که این هزینه صرف مصرف سوخت و زمان پیدا کردن جای پارک می شود. بنابراین هدف این برنامه این است که کاربران با استفاده از نقشه متوجه بشوند در کدام خیابان ها پارکینگ وجود دارد.

جان زیگلر مدیر این پروژه بیان کرد:

اپلیکیشن ما به کابران کمک می کند تا بتوانند به راحتی در خیابان های شلوغ جای پارک پیدا کنند و این ویژگی در صرفه جویی در زمان بسیار مفید می باشد.

در این نرم افزار علاوه بر جستجو پارکینگ در مکان های شلوغ، به کاربران این امکان را می دهد که از خدمات مختلف خودرو بهره مند شوند.

این را هم باید ذکر کرد که استفاده از این خدمات رایگان نیست و برای دستیابی به این خدمات نیاز به پرداخت ماهیانه 0.99$ و دریافت نسخه Pro این اپلیکیشن می باشد.

در انتها باید گفت این اپلیکیشن به سیستم iDrive خودروهای BMW متصل است و دارندگان این خودرو برای استفاده از این اپلیکیشن نیازی به استفاده از تلفن همراه ندارند.

برای دریافت آخرین تحولات در حوزه علم و فناوری رایانه در کانال تلگرامی ما به آدرس HamiRayane_com@ همراه ما باشید.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.