شاسی بلند بی ام و X7

0

شاسی بلند بی ام و X7

با آغاز فاز پیش‌تولید شاسی‌بلند لوکس بی‌ام‌و X7، مشخصات فنی بزرگ‌ترین محصول این شرکت آلمانی فاش شد.چند روز پیش بود که مقامات بی‌ام‌و از آغاز پیش‌تولید شاسی‌بلند لوکس X7 خبر دادند. اما حالا فردی ناشناس شماره شناسایی (VIN) یک مدل X7 که را در مرحله‌ی پیش‌تولید مونتاژ شده، به دست آورده است؛ با وارد کردن این کد در وب‌سایت Bimmer.Work، مشخصات فنی کامل اولین شاسی‌بلند ۷ سرنشینه‌ی بی‌ام‌و به همراه لیست آپشن‌های آن به دست آمده است.

 شاسی بلند بی ام و X7

همانطور که در تصاویر مشخص است، این کد شناسایی مربوط به مدل XDrive50i به رنگ سفید آلپ و مجهز به پیشرانه‌ی هشت سیلندر V شکل ۴.۴ لیتری توئین توربو است. قدرت این پیشرانه ۳۴۰ کیلووات درج شده است که حدود ۴۵۶ اسب بخار خواهد بود؛ علاوه بر این X7 دو دیفرانسیل است و از جعبه‌دنده‌ی خودکار و احتمالاً هشت سرعته استفاده می‌کند.

hamirayane

با نگاه به لیست بلندبالای ویژگی‌های استاندارد و آپشن‌های X7، رینگ‌های آلومینیومی بزرگ ۲۲ اینچی، پکیج آف‌رود و دیفرانسیل M Sport جلب توجه می‌کنند. در لیست آپشن‌های شاسی‌بلند لوکس X7 مواردی چون سان‌روف پانورامیک، سیستم تهویه‌ی پیشرفته‌ی پنج نقطه‌ای، سیستم سرگرمی و صوتی و تصویری صندلی‌های ردیف عقب، سیستم دید در شب، سیستم نمایش مشخصات فنی روی شیشه (HUD) و سیستم صوتی حرفه‌ای برند Harman-Kardon به چشم می‌خورد.

hamirayane

بدون شک سری 7 شاسی‌بلندهای بی‌ام‌و، لوکس‌ترین کلاس شاسی‌بلند این شرکت آلمانی خواهد بود که دیدن آپشن‌های پرتعداد برای آن، تعجب برانگیز نیست. بهترین روکش‌های چرم و ترکیب آلکانترا برای سرنشیان این شاسی‌بلند در نظر گرفته شده است و جلوپنجره‌ی بزرگ خاص بی‌ام‌و که از دوردست جلب توجه می‌کند، به‌صورت استاندارد در تمام نسخه‌های این شاسی‌بلند وجود خواهد داشت.

hamirayane

اکنون بزرگ‌ترین شاسی‌بلند بی‌ام‌و تحت آزمایش‌های سخت این شرکت قرار دارد تا شایستگی حضور آن در این خانواده‌ی پرافتخار تضمین شود. بی‌ام‌و X7 پس از طی کردن مرحله‌ی پیش‌تولید و دیگر مراحل، در پایان سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد.

شاسی بلند بی ام و X7

گروه خودروسازی بی‌ام‌و به‌عنوان مالک شرکت بریتانیایی رولزرویس که در سال ۲۰۱۸ پروژه‌ی شاسی‌بلند کالینن را عرضه خواهد کرد، سال آینده‌ حداقل برای دوست‌داران خودروهای شاسی‌بلند دست‌پر خواهد بود.

 

 

منبع:zoomit

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.