شاسی‌بلند چینی لینک‌ اند‌ کو

0

شاسی‌بلند چینی لینک‌ اند‌ کو

شرکت خودروسازی لینک‌اند‌کو، چند ملیتی و تازه‌کار محسوب می‌شود، اما به لطف بازاریابی قوی توانسته است بالاترین میزان پیش‌فروش در تاریخ خودروسازی جهان را با مدل 01 به دست آورد. کراس‌اور لینک‌اند‌کو (Lynk&Co) فعالا با نام 01 شناخته می‌شود و محصولی مدرن خواهد بود. این مدل، توانسته است در زمان ۲ دقیقه و ۱۷ ثانیه به تعداد ۶۰۰۰ دستگاه، پیش‌فروش شود. البته این آمار، به دلیل محبوبیت بالای شاسی‌بلندهای جدید و همچنین سیستم‌های خرید اینترنتی در چین شکل گرفته است. خودروی 01، از طریق ۱۵۰ نمایندگی فروش در سراسر کشور چین نیز، قابل پیش‌خرید خواهد بود. فراموش نکنیم، شرکت لینک‌اند‌کو زیر مجموعه‌ی جیلی چین و دارای فناوری‌هایی مشترک با ولوو سوئد خواهد بود، چراکه بخش خودروسازی ولوو نیز، تحت مالکیت جیلی اداره می‌شود.

شاسی‌بلند چینی لینک‌ اند‌ کو

آلین ویسر، مدیر ارشد لینک‌اند‌کو می‌گوید:

حدود یک سال پیش، تاسیس شرکت را اعلام کردیم و به‌تازگی، پیش‌فروش باورنکردنی شاسی‌بلند 01 را آغاز کرده‌ایم. فرقی نمی‌کند از طریق آنلاین یا حضوری اقدام به خرید کنید، ما تجربه‌ای ارزشمند و لذت‌بخش فراهم خواهیم کرد. خریدی ساده‌تر از مدل آنلاین، قابل تصور نیست. با چند کلیک و به لطف سیستم جستجوگر (explorator) در سایت ثبت نام، می‌توان به خودروی دلخواه رسید. با حضور خریداران چینی، ثابت شده است که این فرایند، تا چه حد؛ خوب عمل می‌کند. ما به پیش‌فروش خیره‌کننده‌ی خود، افتخار می‌کنیم و قول می‌دهیم با بهبود روش‌ها کار کنیم، چراکه حرکت ما تازه آغاز شده است.

hamirayane

پیش‌فروش خودروی لینک‌اند‌کو 01، بر خلاف عرف بازار که با تیپ‌های مختلف و آپشن‌های متنوع انجام می‌شود، بسیار ساده و صرفا با یک مدل انجام شد تا احتمالا در آینده، به خواست خریدار به نسخه‌های مختلف ارتقا پیدا کند. این خودرو، از پیشرانه‌ی بنزینی ساخت ولوو استفاده می‌کند، اما به زودی با نسخه‌ی تمام الکتریکی، برای بازار جهانی عرضه خواهد شد. پلت‌فرم و بسیاری از تجهیزات فنی مدل 01، با کراس‌اور مدرن ولوو XC40 مشابه خواهد بود.

hamirayane

قیمت نهایی لینک‌اند‌کو 01، برای بازار چین، ۲۴۰۰۰ تا ۳۱۰۰۰ دلار خواهد بود، اما در نمونه‌ی بازار اروپا، متفاوت و مسلما گران‌تر ارائه می‌شود. محصول کلاس سدان لینک‌اند‌کو با کد 03نیز، در شرف تولید و پیش‌فروش قرار دارد.

hamirayane

منبع:zoomit

 

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.