چگونه آیفون خود را سریع کنیم

0

چگونه آیفون خود را سریع کنیم

کی از مشکلاتی  که کاربران قدیمی ایفون با آن درگیری دارند کند شدن آیفون در آی او اس های جدیدتر میباشد در این مطلب چند روش برای حل این مشکل بیان میکنیم.

یکی از روش هایی که بسیار اثر گذار است  پاک کردن تصاویر و ویدیو های قدیمی  است که با این کار بخش بسیار زیادی از حافظه تلفن آزاد خواهد شد البته دقت داشته باشی علاوه بر پاک کردن تصاویر و ویدیو ها پاک کردن برنامه های غیر ضروری نیز اهمیت دارد.

برنامه های خود را بروزرسانی کنید گاهی نصب برنامه های قدیمی و عدم بروزرسانی آن ها به نسخه های جدید سبب میشود تلفن همراه شما با کند شدن مواجه شوددر ویدیو پایین میتوانید همه روش هایی که برای حل این مشکل ارائه شده است را مشاهده کنید.

البته گاهی اوقات مشکلات مربوط به کندی ممکن است سخت افزاری باشد در اینگونه موارد معمولا دستگاه بیش از اندازه داغ شده و یا تاچ آن مثل سابق عمل نمی کند. که اینگونه موارد را باید با متخصصین سخت افزار ماهر در میان گذارید.

مشکلات سخت افزاری در آیفون اصل و با کیفیت به ندرت دیده می شود ولی نمی توان این احتمال را کلا نادیده گرفت زیرا ممکن است این اشکالات پس از ضربه فیزیکی و یا قرار گرفتن در مقابل حرارت مثلا نور مستقیم آفتاب رخ دهد. که باید در صورت لزوم بررسی شوند.

منبع:بروزرسانی

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.