بخش موبایل ویندوز تعطیل شد

0

بخش موبایل ویندوز تعطیل شد

مدتی است مایکروسافت بروزرسانی و تغییر جدیدی برای سیستم عامل ویندوز نسخه موبایل خود منتشر نمیکند حال در خبر های جدید این سیستم عامل منتشر شده است.

به تازگی اکانت توییتر جو بلفیور توضیحاتی در باره ویندوز موبایل و آینده آن داده است جو اعلام نموده است که بخش موبایل سیستم عامل ویندوز به طور کامل به فعالیت خود ادامه نخواهد داد باتوجه به گفته های وی مایکروسافت دیگر نرم‌افزار یا سخت‌افزار برای ویندوز ۱۰ موبایل تولید نمی‌کند.

طبق گفته‌ی بلفیوره، طرفداران نسخه موبایل سیستم عاما ویندوز اتظار داشتند مایکروسافت قابلیت های جدیدی به آن اضافه کند اما آنطور که مشخص است دیگر خبری ازآپدیت جدید برای دستگاه های موبایل ویندوزی و از این به بعد تنها بروزرسانی‌های امنیتی برای ویندوز ۱۰ موبایل عرضه خواهد شد.بلفیوره نوشته است: «البته از این پلتفرم پشتیبانی خواهیم کرد. آن هم در قالب درست کردن باگ‌ها و آپدیت‌های امنیتی. ولی افزودن قابلیت‌های جدید یا سخت‌افزار تازه بخشی از برنامه‌ی ما نیست

تایید این صحبت ها را میتوانیم از صحبت های ساتیا نادلا در کنفرانس اخیر مایکروسافت متوجه شویم که هیچ اظهار نظری پیرامون نسخه موبایل ویندوز و آینده آن نکرده است که مهر تاییدی است بر گفته های جو بلفیوره مبنی بر مرگ نسخه موبایل سیستم عامل ویندوز.

نظر شما راجع به این اتفاق چیست ؟

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.