چگونه مشکل گرم شدن iPhone 8 را حل کنیم

0

چگونه مشکل گرم شدن iPhone 8 را حل کنیم

گوشی های آیفون اگر چه قابلیت های خیلی خوبی دارند اما گرم شدن بیش از حد آن ها می تواند معضل مهمی به شمار آید تا حدی که چندی پیش دست به کار شدیم و راه حل مشکل گرم شدن iPhone 7 و iPhone 7 Plus را بررسی کردیم و توصیه های خوبی برای آن یافتیم.

اما حالا تعدادی از کاربرانی که از iPhone 8  و iPhone 8 Plus استفاده می‌کنند، گزارش داده‌اند که گوشی آن‌ها پس از مدتی کارکردن داغ می‌کند. و تعدادی دیگر گله‌مند بوده‌اند که پس از مدتی قرار دادن گوشی در محلی گرم، گوشی آن‌ها داغ می‌شود.

چگونه این مشکل را در iPhone 8  و iPhone 8 Plus برطرف کنیم

اکثر اوقات، این مشکل بدلیل یکسری از برنامه‌هایی که بر روی گوشی نصب شده‌اند اتفاق می‌افتد. موثرترین روش برای بررسی این موضوع این است که ابتدا دکمه‌ی خانه و دکمه‌ی خاموش/روشن را همزمان فشار داده و نگه دارید تا یک صفحه‌ی سیاه بر روی صفحه نمایش گوشی ظاهر شود. به محض اینکه صفحه‌ی سیاه ظاهر شد، دکمه‌ی خانه را رها کنید ولی کماکان به فشردن دکمه‌ی روشن/خاموش ادامه دهید. بعد از دیدن لوگوی Apple دکمه‌ی افزایش صدا را فشار دهید تا زمانی که صفحه‌ی شروع دستگاه را ببینید.

hamirayane

اگر مراحل را درست انجام داده باشید دستگاه شما در حالت Safe mode قرار گرفته و اینکار باعث می‌شود تا تمام پیچیدگی‌ها و تنظیمات بصری که برای دستگاه داشته‌اید غیرفعال شود. اگر با اینکار مشکل داغ کردن گوشی حل شدن می‌توان نتیجه گرفت که دلیل این اتفاق یک اپلیکیشن بوده است. می‌توان با حذف کردن اپلیکیشن‌هایی که اخیرا نصب کرده‌اید این نرم افزار را شناسایی کنید. یک روش دیگر نیز برای حل این مشکل استفاده از گزینه‌ی بازگردانی به تنظیمات کارخانه است.

البته پیشنهاد ما این است که قبل از استفاده از این گزینه، ابتدا پارتیشن فایل‌های نهان (Cache partition) را خالی کنید. برای انجام اینکار باید به تنظیمات رفته و بعد از انتخاب تنظیمات عمومی (General)، گزینه‌ی مربوط به محل ذخیره‌سازی (Storage and iCloud Usage) را انتخاب کنید.

هم اکنون قادر خواهید بود از بین گزینه های موجود در Document and Data گزینه‌های مد نظرتان را انتخاب کنید و پس از کشیدن آنها با انگشت به سمت چپ، بر روی گزینه‌ی Delete ظاهر شده ضربه بزنید. برای انجام اینکار بصورت کلی میتوانید بر روی Edit ضربه زده و Delete All را انتخاب کنید تا تمامی اطلاعات مربوط به اپلیکیشن‌ها حذف شود.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا تا کنون با دیوایس های اپلی خود مشکل گرم شدن داشته اید؟ در صورتی که تجربه خنک کردن گوشی های داغ را داشته اید با ما در بخش نظرات در این باره صحبت کنید.

 

 

 

منبع:gooyait

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.