روش دانلود اپلیکیشن های ایرانی حذف شده از اپ استور

0

روش دانلود اپلیکیشن های ایرانی حذف شده از اپ استور

با حذف شدن اپلیکشین های ایرانی از اپ استور توسط شرکت اپل تولید کننده گوشی آیفون، بسیاری از کاربران ایرانی که به این اپلیکیشن ها نیاز دارند، سردرگم مانده اند. اما یک راه وجود دارد که با استفاده از آن می توان اپلیکیشن های حذف شده را باری دیگر دانلود کرد.

اگر قبل از حذف شدن اپلیکیشن ها از اپ استور، هر کدام از آن ها را دانلود کرده باشید، پس آن ها در بخش Purchased اکانت شما ذخیره شده اند و شما می توانید به راحتی، باری دیگر آن ها را دانلود کنید. برای این کار، مراحل زیر را طی کنید:
1-  اپ استور را اجرا کنید.
2-  از قسمت پایین، به بخش Updates وارد شوید.
3-  سپس گزینه ی Purchased، که در بالای صفحه وجود دارد، را انتخاب نمایید.
4-  در مرحله ی بعد، نام اپلیکیشن مورد نظرتان را در قسمت جستجو وارد کنید.
5-  با پیدا کردن اپلیکیشن مورد نظر می توانید به راحتی آن را دانلود کنید.

مراحل بالا برای زمانی است که شما اپلیکیشنی را قبلاً دانلود کرده باشید. اما وضعیت برای دانلود اپلیکیشنی که قبلاً آن را دانلود نکرده اید، سخت تر است. بدیهی است که این اپلیکیشن ها در بخش Purchased اکانت شما وجود ندارند. برای دانلود این نوع اپلیکیشن ها، بهتری کاری که می توانید انجام دهید این است که به فروشگاه NIC مراجعه کنید و نصب نرم افزارها را، که به صورت حضوری است، انجام دهید.
البته که برخی اپلیکیشن ها وجود دارند که خود را فروشگاه رسمی معرفی کرده اند، اما آن ها چیزی نیستند جز یک لینک دهنده به اپ استور اپل. اپلیکیشن های دیگری نیز وجود دارند که با استفاده از آن ها می توان اپلیکیشن های ایرانی را دانلود کرد، اما استفاده از آن ها رایگان نیست.

 

 

 

منبع:gooyait

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.