چند دلیل برای استفاده از مرورگر کروم در آیفون

0

چند دلیل برای استفاده از مرورگر کروم در آیفون

مرورگر کروم از جمله مروررگر هایی است که برای تمامی سیستم عامل ها توسط گوگل عرضه شده اس و کاربران وطرفداران بسیاری دارد در این مطلب چند دلیل برای اینکه در آیفون از مرورگر کروم استفاده کنید را بیان میکنیم.

یکی از مزیت های فوق العاده مرورگر کروم یکپارچی میان دستگاه های مختلف است به این صورت که شما میتوانید با داشتن یک  جیمیل  به راحتی تمام بوک مارک های خود را در بین هر تعداد دستگاهی که دارید سینک کنید و در درستگاه دیگر نیز از آن استفاده کنید.

از دیگر مزیت های این مروگر نیز میتوان به داشتن مدیریت پسورد اشاره کرد که کاربر بدون نیاز به برنامه خاصی  و فقط با داشتن یک اکانت جیمیل پسورد های خود را در تمامی دستگاه ها سینک کنند البته برای این منظور برنامه های مختلفی نیز وجود دارد که کاربران میتوانند از آن استفاده کنند اما در مرورگر های دیگر فرایند پیچیده تری باید طی شود.

مزیت دیگری که در مرورگر کروم مورد توجه قرار میگیرد منوی تب های باز شده اخیر میباشد به این صورت که کاربران میتوانند با مراجعه به این بخش تب ها و صفحات باز شده در سایر سیستم هایی که از این مرورگر استفاده میکند و با این جیمیل سینک میباشد را مشاهده کنند.

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.