خواندن پیام های واتس‌ اپ، تلگرام، وایبر و فیسبوک در حالت Unseen

0

خواندن پیام های واتس‌ اپ، تلگرام، وایبر و فیسبوک در حالت Unseen

دانلود واتس‌ اپ، تلگرام، وایبر و فیسبوک

در بسیاری موارد دوست ندارید مخاطبانتان متوجه شوند که پیام آن‌ها را دیده و خوانده‌اید. در این مقاله روشی ارائه می‌دهیم که بدون دیده شدن، بتوانید پیام‌های مخاطبانتان را بخوانید.

از همان زمانی که واتس‌اپ برای اطلاع دادن به فرستنده از ویژگی «تیک‌ آبی» یا همان «تیک مشاهده‌شده» استفاده کرد، دیگر خواندن پیام‌ها بدون نمایان شدن تیک آبی، در این اپلیکیشن امکان‌پذیر نیست. راه‌هایی برای غیرفعال کردن تیک‌ «مشاهده‌شده» در پیام‌رسان‌ها وجود دارد؛ اما اساسا این یک سیستم تبادل دوطرفه است. اگر نمی‌خواهید اجازه دهید دیگران شما را ببینید، شما نیز نمی‌توانید رسید پیام‌هایتان را مشاهده کنید.

اما در اینجا در مورد اندروید صحبت می‌کنیم، سیستم‌عاملی که همراه برنامه‌هایی با راه‌حل‌های هوشمند عرضه می‌شود. این مطلب فقط شامل همان ترفند قدیمی که اتصال به اینترنت را غیر فعال کنیم تا در حالت آفلاین باشیم نیست؛ بلکه یک ترفند کاملا جدید برای خواندن پیام‌های واتس‌اپ بدون ورود به آن را به شما آموزش خواهیم داد.

این اپلیکیشن، Unseen – No Last Seen نام دارد و همان‌طور که از اسم آن مشخص است، اجازه می‌دهد پیام‌های واتس‌اپ را بدون «تیک مشاهده» بخوانید.

نگاهی به ویژگی‌های Unseen

اپلیکیشن Unseen از یک راه‌ حل هوشمندانه برای خواندن پیام‌ها در واتس‌اپ استفاده می‌کند. نه‌تنها در واتس‌اپ، بلکه در فیس‌بوک مسنجر، تلگرام و وایبر نیز کار می‌کند.

hamirayane

با نصب این برنامه نوتیفیکیشن‌های دریافتی از واتس‌اپ متوقف می‌شود و در کنار موجود بودن پیام‌ها در واتس‌اپ، آن‌ها را در اپلیکیشن Unseen نیز نشان می‌دهد. بنابراین بدون نیاز به باز کردن واتس‌اپ‌، می‌توانید تمام پیام‌هایتان را از خود Unseen مشاهده کنید.می‌توانید این اپلیکیشن را به‌عنوان حالت ناشناس یا حالت روح برای واتس‌اپ در نظر بگیرید.

علاوه بر این قابلیت، Unseen به شما امکان می‌دهد که ویدیوها یا تصاویر دریافتی خود را به‌صورت یکجا مشاهده کنید. برای این کار لازم است که چت‌ مربوطه را باز کنید و روی آیکون گالری در گوشه‌ی سمت راست بالا ضربه بزنید. حال می‌توانید تمام تصاویر و ویدیو‌ها را ببینید‌.

اما ویژگی فوق‌العاده‌ای که Unseen را نسبت به اپلیکیشن اصلی واتس‌اپ متمایز می‌کند، این است که به شما اجازه می‌دهد تیک خوانده شدن پیام‌های خود را ببینید، بدون آنکه مخاطبان بتوانند ببینند.

قابلیت‌های این اپلیکیشن به همین‌جا ختم نمی‌شود. Unseen همچنین دارای یک آیکون شناور است که برای دسترسی آسان‌تر در اختیار شما قرار دارد. برای فعال کردن این ویژگی، به تنظیمات اپلیکیشن بروید و قابلیت Dashdow را فعال کنید.

hamirayane

چگونه از Unseen استفاده کنیم؟

راه‌اندازی UnSeen بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مجوز دسترسی اندروید این اپلیکیشن را تأیید و تیک  را در تنظیمات فعال کنید. در نتیجه اگر از این به بعد پیامی برای شما ارسال شود، می‌توانید در حالت پنهان آن‌ را مشاهده کنید‌.

اپلیکیشن Unseen در فروشگاه گوگل رایگان است؛ ولی اگر شما مایل به ارتقاء به نسخه‌ی بدون تبلیغات هستید، می‌توانید با پرداخت ۱.۱ دلار آن را خریداری کنید.

در انتها این نکته را باید گفت که هر اپلیکیشنی مزایا و معایبی به همراه دارد و Unseen هم از این قضیه مستثنا نیست. قابلیت خواندن پیام‌های واتس‌اپ بدون «دیده شدن» بسیار جالب است؛ ولی در عین حال این اپلیکیشن به تمام فایل‌های گالری شما دسترسی خواهد داشت. بنابراین اگر با دسترسی این اپلیکیشن به فایل‌های شخصی خود مشکلی ندارید، Unseen یک روش عالی برای خواندن پیام‌های واتس‌اپ در حالت مخفیانه است که برای دانلود آن می‌توانید از لینک زیر استفاده کنید.

نظر شما چیست؟ با توجه به این مطالب، آیا شما از این برنامه استفاده می‌کنید؟

 

 

 

منبع:zoomit

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.