تصاویری از پنل جلویی گلکسی نوت ۸

0

تصاویری از پنل جلویی گلکسی نوت ۸

تا به امروز ما شاهد تصاویر و رندر های مختلفی از پنل  پشت سامسونگ گلکسی نوت 8 بوده ایم. امروز، اما امروز تصاویر جدیدی در توئیتر از پنل جلویی نوت 8 فاش شده است که اطلاعات خوبی به ما می دهد.

برخلاف تصاویر قبلی که نوت 8 همراه با محافظ و کیس دیده شده بود این بار بدون هیچ گونه لوازم جانبی ای عکس ها منتشر شده.ما در 23 آگوست که 1 شهریور در ایران است شاهد رونمایی نوت 8 خواهیم بود.که این زمان کمی زودتر از زمان انتظار است و به نظر می رسد برای جبران کمبود فروش اس 8 سامسونگ زودتر اقدام به رونمایی نوت 8 کرده است.

تصاویری از پنل جلویی گلکسی نوت ۸

در این تصویر به دلیل روشن بودن دستگاه ها ، می توان اندازه حاشیه و لبه های فبلت را دید. دکمه پاور در سمت راست و در سمت چپ دکمه های بیکسبی و تنظیم صدا دیده می شود.

در تصاویر قبلی پشت گوشی و دوربین دوگانه آن دیده شد و مانند گلکسی اس 8 اسکنر اثر انگشت هم در پشت گوشی و نزدیک به دوربین پشتی دیده شده است. اما تغییری که دیده شده است در چیدمان است که برای کاهش احتمال برخورد انگشت کاربر با لنز، فلش LEDرا بین حسگر و دوربین دوگانه قرار داده است.

در حال حاضر ما ایده خوبی از آنچه انتظار می رود از گلکسی نوت 8 سامسونگ، هم در جلو و هم درپشت این فبلت داریم. قیمت گوشی می تواند در حدود 900 دلار باشد.

(سامسونگ با به کارگیری آخرین تکنولوژی های سخت افزاری در گوشی های نوین خود توانسته علاوه بر بدست آوردن سهم وسیع از بازار های جهانی ، کار را برای تولید نسل جدید اپلیکیشن های تلفن های هوشمند راحت تر کرده زیرا یکی از مهمترین مشکلات برنامه نویسان در تولید برنامه هایی با حداقل نیاز به سخت افزار بود که حال مرتفع شده)

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.