امکان فوق العاده آپدیت جدید Google Maps

0

امکان فوق العاده آپدیت جدید Google Maps

گوگل در حال افزودن یک ویژگی جدید به Google Mapsاست این قابلیت علاوه بر این که زمان و چگونگی رسیدن به مقصد را به شما اعلام می کند می تواند بهترین زمان حرکت برای شما را نیز مشخص کند.

hamirayane

این ویژگی جدید فعلا فقط برای کاربران گوگل مپس در Android است و زمانی که مسیر مقصد را مشخص می کنید،پبجره جدیدی ظاهر میشود. در این پنجره علاوه بر زمان برآورد شده و فاصله زمانی ، یک نمودار جدید نمایش داده می شود که نشان دهنده بهترین زمان حرکت است که در بازه های نیم ساعته نشان می دهد( هایلایت های قرمز و سبز و زرد شرایط ترافیکی را نشان می دهد) این قابلیت می تواند زمان رسیدن به مقصد را در بازه ی نیم ساعت گذشته تا چند ساعت آینده نمایش دهد.

hamirayane

این قابلیت کاملا دقیق نیست زیرا هنوز به توسعه کامل نرسیده است به طور مثال، گوگل مپس می گوید اگر زودتر حرکت کرده بودید، کمی سریع تر به مقصد می رسیدید اما به طور دقیق سخت است که گوگل مپس بگوید اگر نیم ساعت پیش راه می افتادید، چقدر در زمان می توانستید صرفه جویی کنید.

ویژگی برآورد و تخمین زمان برای کاربران اندرویدی فعال شده است و می توانند به ورژن جدید تر آپدیت کنند اما فعلا در رابطه با تاریخ عرضه آن برای ای او اس مشخص نیست.

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.