آیا بروز رسانی جدید اینستاگرام، ارسال پست های غیراخلاقی را آزاد می کند؟

0

آیا بروز رسانی جدید اینستاگرام، ارسال پست های غیراخلاقی را آزاد می کند؟

فیسبوک تا قبل از این حساسیتی بر روی اعمال تغییرات بر روی اپلیکیشن های خود نداشت اما پس از اینکه اسنپ چت تغییرات چشمگیری را اپلیکیشن خود و در قسمت به اشتراک گذاری عکس اعمال کرد، فیسبوک نیز تصمیم بر ایجاد تغییراتی در اینستاگرام از جمله شطرنجی کردن برخی پست ها گرفت.

به گزارش کلیک، وقتی صحبت از اینستاگرام می شود، ناخوداگاه به یاد سانسور محتوای غیراخلاقی در این اپلیکیشن می افتیم.این شرکت با قبول اینکه سیاست های قبلی خود در قبال برخی محتواهای کاربران تا حدی سخت گیرانه و با هوشمندی کمی اعمال می شده است، در جدیدترین به روزرسانی این اپلیکیشن، محتوای مشکوک یا محتوایی که ممکن است فرد دیگری را اذیت کند، شطرنجی و محو می کند.

آیا واقعا اینستاگرام محتوای حساس و مشکوک به غیراخلاقی را محو می کند؟
برای واضح شدن این موضوع باید گفت که تمام تلاش این شرکت این است که کاربران را به سمتی سوق دهد تا از قرار دادن پست های زننده در اینستاگرام اجتناب کنند؛ اما شاید برخی کاربران به این پست ها علاقه داشته باشند و به همین خاطر، فیسبوک، سیاست جدیدی در قبال این مسئله در اینستاگرام اتخاذ کرده است. این بدان معناست که پس از این کاربرانی که دوست دارند این قبیل پست ها را با میل خود ببینند می توانند این کار را انجام دهند؛ این در حالی است که تا قبل از این این پست ها به طور کلی سانسور می شدند. استدلال شرکت برای این سیاست جدید این است که ممکن است برخی پست ها از نظر بعضی از کاربران زننده باشند و از نظر برخی دیگر عادی و معمولی به شمار روند؛ پس باید به افراد حق انتخاب دهیم که خود در دیدن یا ندیدن این قبیل پست ها تصمیم بگیرند.

hamirayane

در بروزرسانی های بعدی وقتی در فیدهای کاربری جستجو میکنید شاید به مواردی بر بخورید که آن پست به صورت شطرنجی و مات نشان داده شده است و این به خاطر این است که برخی کاربران محتوای آن پست را حساس گزارش داده اند و شرکت آن پست را شطرنجی کرده و این اختیار را به بازدید کننده داده تا در صورت تمایل و با اراده شخصی خود آن پست را مشاهده نماید. این تغییرات بدان معناست که شما احتمالا در بازدید از پست های کاربران مختلف با تصاویر غیرمنتظره مواجه نخواهید شد و موارد مشکوک از این پس به طور شطرنجی نمایش داده می شوند و اگر به دیدن آن علاقه داشته باشید به سادگی میتوانید با ضربه بر روی آن پست، محتوا را به نمایش در آورید.

البته این بدان معنا نیست که کاربران مجاز هستند محتوای غیراخلاقی را به صورت آزادانه در اینستاگرام قرار دهند بلکه این ویژگی برای پست های خاصی است که بحث در مورد آن ها در کامنت ها بالا گرفته است و در به روزرسانی بعدی خواهید دید که سیاست های سانسور محتوای غیراخلاقی اینستاگرام بسیار سخت گیرانه تر نیز دنبال می شود.

 

 

منبع:click

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.