قابلیتی جدید برای افزایش امنیت در اینستاگرام

0

قابلیتی جدید برای افزایش امنیت در اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد که با توجه به افزایش تعداد کاربرانش سعی دارد با اضافه کردن قابلیت های جدید رضایت آن ها را نسبت به این شبکه اجتماعی افزایش دهد.اما امنیت در اینستاگرام نقش بسیار مهم و کلیدی دارد و این شبکه اجتماعی در تلاش است که امنیت آن را روز به روز ارتقا دهد.

در همین راستا مدیر عامل اینستاگرام اعلام کرد که از این پس کاربران با احراز هویت دو مرحله ای در اینستاگرام می توانند امنیت اکانت خود را چندین برابر کنند.برای فعال کردن این قابلیت کافی است مراحل زیر را انجام دهید:

مرحله اول :برای فعال کردن احراز هویت دو عاملی کافیست به منوی تنظیمات اپلیکیشن اینستاگرام مراجعه کنید تا گزینه مربوط به آن را در زیر گزینه «posts you’ve liked» مشاهده نمایید.

مرحله دوم :پس از فعال کردن این قابلیت، هرگاه که از یک دستگاه جدید به حساب کاربری خود وارد شوید، سیستم یک پیامک حاوی کد امنیتی را برای شما ارسال می کند. برای ورود به حساب اینستاگرام خود روی دستگاه جدید به این کد امنیتی نیاز خواهید داشت.

قابلیتی جدید برای افزایش امنیت در اینستاگرامبا کمک این قابلیت می توانید امنیت اکانت خود را در مقابل هکرها و افراد بیگانه جلوگیری کنید اما از کد امنیتی خود پشتیبان تهیه کنید تا در صورت عدم دسترسی به موبایلتان باز هم بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید.

قابلیتی جدید برای افزایش امنیت در اینستاگرام

 

 

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.