چگونه لپ تاپ خود را تبدیل به مودم کنیم؟

0

اگر در شرایطی هستید که به مودم وایرلس دسترسی ندارید و تنها یک لپ تاپ دارید که با کابل به مودم دی اس ال (DSL) وصل شده است، شما می توانید لپ تاپ خود را تبدیل به یک مودم وایرلس کنید اگر داری کارت وایرلس باشد.

مراحل تبدیل کردن لپ تاپ به مودم وایرلس به شکل زیر می باشد:

مرحله اول:

گزینه اشتراک گذاری اینترنت (Internet Connection Sharing) را روشن کنید. برای این کار به قسمت control panel–>network and sharing center بروید سپس از منوی سمت چپ گزینه change adaptor settings را انتخاب کنید .

hamirayane

بر روی local area connection کلیک راست کنید و گزینه properties  را انتخاب کنید .

hamirayaneبه قسمت sharing بروید و گزینه ی  Allow other network users to  connect through this computer’s Internet connection  را تیک بزنید. زمانی که این کار را انجام دادید قسمت Home networking connection  فعال می شود و شما در اینجا باید نوع شبکه وایرلس خود را انتخاب کنید. دقت کنید اگر بیش از یک گزینه دارید، احتمالا یکی از آن ها آداپتور مجازی (virtual adaptor)است، آن گزینه را انتخاب نکنید. شبکه وایرلس را انتخاب کنید و ok  کلیک کنید

hamirayane

یک شبکه Ad-Hoc Wireless Network  بسازید. برای اینکار به قسمت network and sharing  بروید و گزینه Set up a new connection or network را انتخاب کنید

hamirayane

حالا به قسمت پایین بیایید و گزینه Setup a wireless ad hoc (computer-to-computer) network را انتخاب کنید .

hamirayane

به قسمت بعد بروید و یک اسم برای شبکه خود انتخاب کنید. این اسم، اسمی است که سایر کاربران روی دستگاه خود می بینند . فراموش نکنید گزینه Save this network را تیک بزنید. پنجره را ببندید و به قسمت سوم بروید.

مرحله سوم

به شبکه Ad Hoc متصل شوید و روی آیکون نت ورک (network) در قسمت پایین دسک تاپ کلیک کنید. روی اسم شبکه خود کلیک کنید تا ارتباط برقرار شود.

hamirayane

مرحله چهارم

مرحله آخر آسان ترین مرحله است. فقط کافی است به قسمت Ad Hoc بروید و آیکون network را انتخاب کنید .. مرورگر خود را باز کنید وبه قسمت تنظیمات اینترنت (Internet Option) بروید و سپس به Connection–>LAN Settings  بروید. گزینه Automatically detect settings را تیک بزنید .

hamirayanehamirayane

hamirayane

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.