آپدیت جدید واتس اپ همراه با اشتراک گذاری جدید عکس ها

0

آپدیت جدید واتس اپ همراه با اشتراک گذاری جدید عکس ها

چند روز دیگر پیام رسان بزرگ واتس اپ هشت ساله می شود.این اپلیکیشن با آپدیت های پی در پی از ابتدا تا الان دستخوش تغییرات زیادی شده است و توانسته است در طول این مدت کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.با با ما همراه باشید تا از آخرین قابلیت های اپلیکیشن واتس اپ با خبر شوید.

اپلیکیشن واتس اپ در ابتدا یک شرایطی را برای کاربر فراهم می ساخت تا موقعیت و شرایط فعلی خود را با دوستانش به اشتراک می گذاشت  و لیستی از نوشته های از پیش تعیین شده را در اختیار قرار می داد.

واتس اپ بعد از استقبال کاربرانش، قسمت پیام رسان را به اپ خود اضافه کرد و همین مسئله باعث پیشرفت چشم گیر این کمپانی شد.اکنون در آپدیت جدید واتس اپ برای کاربران شرایطی فراهم شده است که می توانند عکس ها و ویدئوهای خود از قسمت Statues  با دوستان خود به اشتراک بگذارند.این قابلیت مشابه Stories  در اینستاگرام می باشد که بعد از مدت زمان مشخصی هم پاک خواهد شد.

آپدیت جدید واتس اپ همراه با اشتراک گذاری جدید عکس ها

تمامی عکس ها و ویدئوها رمزنگاری شده و از امنیت بالایی برخوردار است و نیازی نیست کاربران نگران این مسئله باشندو همانطور که بالاتر گفته شد،کاربران میتوانند با مشخص کردن زمان، Statues ان ها نیز بعد از مدتی پاک شود.

این نکته قابل توجه است که هر روز بیش از 50 میلیارد پیام در واتس اپ رد و بدل می شود که حدود 3 میلیون از آنها عکس، 760 میلیون ویدیو و 80 میلیون گیف هستند که این اعداد در جایگاه خود تامل برانگیز است!

 

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.