چگونه از بلاک (block) شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم؟

0

اینستاگرام به تازگی سخت گیری بیشتری برای به دام انداختن دزد ها (spammers) و حساب های جعلی(fake accounts)، به خرج می دهد. بنابراین بسیاری از کاربران که آمار بالایی از (follow/unfollow) شدن دارند، ممکن اسن با مشکلاتی مواجه بشوند. شانسی در اینجا وجود دارد که یک حساب به صورت موقتی غیر فعال بشود. متاسفانه در بعضی موارد، اینستاگرام قبل از اینکه شما را بلاک (block) کند، اخطاری به شما نمی دهد.

چگونه در دام نیافتیم؟

  • پیوسته پست (post) بگذارید.

یکی از دلایلی که اینستاگرام چنین محدودیتی اعمال میکند، به دلیل طبیعت شبکه های اجتماعی است. شما باید دائما پست بگذارید و فعال باشید. نمایش یک پروفایل (profile) فعال می تواند یکی از راه هایی باشد که شما را از بلاک شدن نجات دهد.

  • پروفایل خود را کامل کنید.

این مسئله بسیار مهم است. یک بیوگرافی (bio) مختصر از خود بنویسید. همچنین یک عکس واقعی برای پروفایل خود قرار دهید. این کار واقعی بودن پروفایل شما را ثابت می کند.

  • اگر تازه به اینستاگرام پیوسته اید

اگر تازه وارد اینستاگرام شده اید، فقط برای خودتان پست کنید قبل از اینکه دیگران را فالو (follow) کنید. معمولا پست گذاشتن مناسب به این شکل است که شما هر دو سه روز یک بار یک عکس آپلود کنید. اگر این کار را نکنید اینستاگرام شما را به دلیل پست نگذاشتن کافی بلاک خواهد کرد.

  • به پیام های راهنمای اینستاگرام بی توجه نباشید
  • متعادل رفتار کنید.

این مسئله بسیار مهم است، یکی از دلایلی که کاربران در اینستاگرام بلاک می شوند همین مسئله است.در فالو و آن فالو   (follow/unfollow) کردن، جانب احتیاط را رعایت کنید. رفتار هایی که در اینستاکرام بسیار پرخاشگرانه باشند از نظر دور نمی مانند و با عث بلاک شدن می شوند. پس در فالو و آن فالو کردن افراد مراقب باشید.

hamirayane

در مواردی که بلاک شدیم چه کار کنیم؟

  • بیوگرافی خود را ویرایش (edit) کنید. به پروفایل خود بروید و کمی تغییرات ایجاد کنید. یک تغییرکوچک، یک کلمه اضافه کنید یا یک کاما اضافه کنید. این کار ممکن است شما را از حالت بلاک در بیاورد و از محدودیت های دیگر نجات دهد. خیلی با پروفایل خود بازی نکنید، تنها یک تغییر کوچک ایجاد کنید و منتظر بمانید تا اوضاع درست شود.
  • این راهنمایی می تواند کمک کند.

در بعضی موارد تمام کاری که نیاز است بکنید این است که فقط یک استراحت به پروفایل خود بدهید . یک مدت صبر کنید و سپس وارد شوید (login). این کار می تواند حساب شما رابه حالت اول برگرداند. خود اینستاگرام درد غیر فعال شدن یک حساب را می داند. و به همین دلیل آن ها به طور اختصاصی این صفحه کمک (help page) را برای کاربران غیر فعال ایجاد کرده اند. یک نگاه به این صفحه بیاندازید. شاید تصور نمی کردید راه حل مشکل شما درست پیش دست شما است!

  • این فرم را پر کنید.

در بعضی موارد شما راه حل مناسبی برای مشکل خود پیدا نمی کنید. شما می توانید با پر کردن این فرم کمک (help form)، مشکل خود را به گوش مسئولان اینستا برسانید. ذکر کنید که مشکلی برای پروفایل شما ایجاد شده و شما نمی دانید چه کار کنید. ممکن است در مورد شما تجدید نظر کنند. باید منتظر جواب آن ها باشید.

  • آخرین راه: اپلیکیشن را پاک کنید و دوباره نصب کنید!

متاسفانه شما باید تمام اطلاعات اینستای خود را پاک و برنامه را نیز حذف (uninstall) کنید. بعد از مدتی دوباره اپلیکیشن را نصب کنید.

با این راه حل ها می توانید از محدودیت ها و موانعی که اینستاگرام برای شما ایجاد می کند عبور کنید. فقط توجه داشته باشید که با احتیاط عمل کنید. فالو و آن فالو کردن زیاد، می تواند برای شما دردسر ساز باشد.

 

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.