چگونه مکان خودم را به Google Map اضافه کنم ؟

0

اگه تا حالا از سرویس Google Map استفاده کرده باشید، خواهید دید که بسیاری از مکانها توسط کاربران ایجاد شده اند مانند ( کسب و کار های شخصی و یا آدرس کوچه ها ، خیابان ها و … ). در این مقاله مرحله به مرحله یاد خواهیم گرفت که چگونه موقعیت و یا مکان مورد نظر خودمان را به Google Map اضافه کنیم.

اگه صاحب کسب و کاری هستید و یا میخواهید آدرس شخصی تان را اضافه کنید ویا مکان ناشناخته ای را به آن اضافه کنید این مقاله میتواند کمک خوبی برای شما باشد. اضافه کردن موقعیت کسب و کارتان یکی از مفیدترین روش ها برای تبلیغات رایگان میباشد. روش های متعددی برای اضافه کردن مکان دلخواهمون به Google Map وجود داره که در این مقاله از روش  Google Map Maker استفاده خواهیم کرد.

 

1.ابتدا به Google Map Maker  وارد شوید.

hamirayane

در قسمت سرچ مرورگر خود این  آدرس را mapmaker.google.com/mapmaker

وارد کنید ( آدرس را تایپ ویا کپی نمایید). وقتیکه سایت بازشد، برای وارد شدن به حساب کاربری تان در بالای صفحه سمت راست بر روی دکمه ورود

( sign in )  کلیک کنید. سپس آدرس ایمیل گوگل تان ( Gmail) را وارد کنید ، و در ادامه رمز ایمیل را وارد کنید تا حساب کاربری تان را در بالای صفحه مشاهده نمایید. اضافه کردن موقعیت هایی مکانی در یعضی کشورها در دسترس نیست، ولی خوشخبتانه در کشور ما در دسترس میباشد.

 

2.موقعیتی را که میخواهید جستجو کنید.

hamirayane

در قسمت جستجو شهر یا قسمتی از آن را که میخواهید موقعیت به آ ن اضافه کنید را وارد کنید.اگر جزئیات را نمیدانید میتوانید از موقعیت های نزدیک آن استفاده کنید.

 

3.میتوانید از حالت ماهواره نیز استفاده کنید.

hamirayane

استفاده از حالت ماهوا ( satelaie ) برای پیدا کردن محل دقیقتر میباشد. در زیر قسمت حالت ماهواره، میتوانید تیک مکان هایی که ثبت موقت شده اند را بزنید و آنها را مشاهده کنید.

 

4.بر روی Add New کلیک کنید.

hamirayane

برای اضافه کردن مکان جدید بر روی افزودن ( Add New ) کلیک کنید. اگر میخواهید موقعیتی ویا مکانی را اضافه نمایید بر روی افزودن مکان ( Add Place ) کلیک کنید.اگر میخواهید جاده و یا مسیر جدید ( Add Road) را اضافه کنید، بر روی این قسمت کلیک کنید.

 

 

5.اشاره گر را بر روی نقشه حرکت دهید.

hamirayane

مکانی که مخیواهید اضافه کنید را با حرکت دادن اشاره گر ماوس که به شکل موقعیت یاب در آمده است را انتخاب کنید.

 

6.دسته بندی مورد نظر را انتخاب کنید.

hamirayane

دسته بندی مورد نظرتان را مثلا رستوران را انتخاب کنید. برای اضافه کردن آدرس خانه تان از دسته بندی آدرس (Address )  استفاده کنید.گوگل  موقعیت های شخصی مثل ” منزل شخصی من ” و یا ” منزل سارا ” !! را تایید نمیکند.

7.اسم مکان را انتخاب کنید.

hamirayane

در قسمت بعدی اسم مکان را انتخاب کنید و بر روی ادامه کلیک کنید.

 

8.در این قسمت جزییات بیشتری را میتوانید پر کنید.

hamirayane

شما میتوانید در این قسمت جزئیات بیشتری را شامل ( تلفن، وبسایت، ساعات کاری و … )  را وارد کنید.گوگل شاید آدرسی را به شما پیشنهاد دهد و. یا قسمتهایی را پر کرده باشد ، شما میتوانید آنها را تغییر دهید.

 

9.موقعیت را ذخیر ه کنید

hamirayane

بعد از ثبت موقعیت ، تیم گوگل باید صحت موقعیت و مکان ثبتی شما را برآرود کند تا در Google Map ثبت نهایی شود.ممکن است این فرآیند ماه ها و یا روزها زمان ببرد. ( پس صبور باشید.)

 

دانلود برنامه Google Earth

 

 

منبع:chegane

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.