ویژگی های پنهان اندروید 6 مارشمالو

0

در هر نسخه از اندروید معمولا یکسری باگ ها برطرف میشود و بهبود هایی را برای سیستم عامل به ارمغان می آورد که گوشی را در برابر هکرها ایمن میسازد.به همین نسبت که بسیاری از باگ ها برطرف میشود ،یکسری ویژگی های کاربردی در سیستم عامل جدید اضافه میشود که از دید کاربر ممکن است مخفی بماند. در این مقاله برخی ویژگی های پنهان اندروید 6 مارشمالو را بررسی میکنیم.

1.در نسخه اندروید 6 مارشمالو دسترسی به نوار جست وجوی گوگل در هر صفحه ای در دسترس میباشد ،البته تا زمانی که صفحه نمایش شما روشن باشد. فقط کافی است درخواست خود را در این قسمت بنویسید و در کسری از زمان جواب خود را پیدا کنید.

okgooglehom.4ad2a

2.بسیاری از برنامه های رایگان مانند File Explorer وجود دارد که به راحتی میتوانید فایل های خود را مدیریت کنید . برای فعال کردن این برنامه کاربردی بروی سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو کافی است که به مسیر  Settings > Storage & USB بروید و گزینه Explorer را انتخاب کنید.

fileexplore.f44f1

3. راه های مختلف برای دیدن درصد مصرف باتری بر روی گوشی آندروید وجود دارد. ساده ترین راه در اندروید 6 مارشمالو استفاده از نوار وضعیت و مشاهده نمایش درصد باتریدر قسمت  تنظیمات سریع میباشد.اما اگر میخواهید همیشه درصد باتری قابل نمایش باشد کافی است به قسمت aforementioned System UI Tuner بروید و گزینه “Show embedded battery percentage”  را روشن کنید.

batteryperc.54db3

4. در نسخه قبلی یکی از مشکلات کاربران در قسمت تنظیم صدا بود . اما در این نسخه این امکان برای کاربران فراه شده است که با بالا و پایین کردن دکمه صدا تنظیماتی برای شما نمایش داده میشود که تنظیم صدای اطلاعیه ها، موسیقی و تایمربه صورت مجزا از هم کار میکند.

smartervolu.917da

5.سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو به راحتی میتوان نوع دسترسی اپلیکیشن ها را مدیریت کرد.برای تعیین دسترسی ها باید به مسیر  Settings > Apps > *app name* > Permissions بروید .در این قسمت میتوانید درباره میزان دسترسی هر اپلیکیشنی تصمیم بگیرید.

apppermissi.9334a

منبع : بروزرسانی

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.