با اینستاگرام بیشتر آشنا شوید

0

نرم افزار اینستاگرام در سال ۲۰۱۰ توسط کوین سیستروم و مایک کریگر ساخته شد . پس از به دست آوردن محبوبیت فراوان و تعداد ۱۰۰ میلیون کاربر فعال ،

فیسبوک این نرم‌افزار را به ارزش ۱ میلیارد خرید و تعداد کاربران را به ۴۰۰ میلیون رساند .در اپدیت جدید هم تغییراتی در آیکون این اپلیکیشن و محیط کاربری آن داده است.

چگونه میتوان فایل های گیف – Gif – را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت ؟
فایل های گیف کم کم در حال رشد هستند و جایگزین فیلم های کوتاه شده اند . برای اینکه بتوانید این فایل ها را در اینستاگرام به اشتراک بگذارید باید نرم‌افزار جانبی GifShare را داشته باشید . میتوانید این نرم‌افزار کاربردی را از اپ استور دانلود کنید . این برنامه فرمت‌های GIF، MP4، MOV، MPG و M4V را پشتیبانی می‌کند . همچنین میتوانید توسط این نرم‌افزار فایل های گیف متنوعی را پیدا کنید که بقیه به اشتراک گذاشته‌اند .

چگونه میتوان همزمان چندیدن اکانت اینستاگرام را مدیریت کرد ؟
خوشبختانه زمان داشتن فقط یک اکانت گذشته است و اینستاگرام از اسفند سال ۹۴ اجازه داشتن ۵ اکانت و مدیریت آن ها را صادر کرد . برای اضافه کردن اکانت جدید بر روی چرخ دنده کلیک کنید و سپس Add Account را بزنید . سپس نام کاربری و پسورد مورد نظر را انتخاب کنید . همچنین برای تعویض اکانت ها و جابه جا شدن بین آن ها وارد صفحه پروفایل خود شوید و روی نام کاربری خود ضربه بزنید. در پنجره باز شده، نام کاربری را که می‌خواهید با آن کار کنید، انتخاب کنید .

چگونه میتوان در کنار عکس ها در اینستاگرام حاشیه ایجاد کرد ؟
اینستاگرام قابلیت گذاشتن فریم و قاب برای عکس ها به صورت پیش فرض گذاشته است . پس از انتخاب عکس و آپلود آن ، دو بار بر روی فیلتر مورد‌ نظر ضربه بزنید ، سپس روی آیکون حاشیه که به شکل یک مربع در سمت راست فیلتر است، کلیک کنید .

چگونه میتوان اکانت‌های جذاب را در اینستاگرام پیدا کرد ؟
پس از باز کردن نرم‌افزار بر روی آیکون قلب پایین صفحه کلیک کنید و در اینجا میتوانید متوجه شوید که چه کسانی پست‌های شما را لایک کرده اند و یا چه افرادی تگ کرده اند . به سربرگ Following بروید و ببینید افرادی که فالو کرده اید ، چه عکس هایی را لایک کرده اند . به راحتی میتوانید صفحات جذاب را اینجا پیدا کنید .

چگونه میتوان فعالیت های یک شخص خاص را رصد کرد ؟‌
شاید شما هم از پیج های زیادی خوشتان آمده باشد و هر وقت که به اکانتتان سر میزنید با عکس و کلیپ های زیادی روبرو شوید . گاها پیش می آید که از پیج یک فرد خاص خیلی خوشتان می آید و میخواهید اگر آن پیج یک عکس و یا فیلمی را منتشر کرد شما متوجه آن شوید و یک نوتیفیکشین برایتان ارسال شود . به صفحه شخص مورد نظر بروید و سپس سه نقطه ای که در بالای صفحه میباشد را انتخاب کنید و گزینه Turn on Post Notification را روشن کنید .

منبع : بروزرسانی

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.