میزی که گوشی شما را شارژ کنید

0

میزی که گوشی شما را شارژ کنید

قبل از اینکه تکنولوژی شارژ بی سیم به وجود بیاید، برای شارژ گوشی و یا سایر وسایل هوشمند خود دچار دردسر هایی مانند دور بودن از پریز برق ، پیچ در پیچ شدن سیم ها ، کوتاه بودن سیم شارژر و یا قطع وصل شدن جریان می شدیم اما با گذشت زمان و با ورود تکنولوژی شارژ بی سیم دردسرهای قبلی از بین رفت، اما بر خلاف دیگر شارژ های بی سیم این میز که از جنس چوب بامبو طبیعی ساخته شده است یک شارژر بی سیم محسوب میشود و به شما این امکان را می دهد که در هر کجا که هستید تمامی دستگاه های هوشمند خود را که دارای قابلیت Qi  می باشند را به راحتی و بدون دردسر شارژ کنید. این شارژر بی سیم که FurniQi نام دارد قیمتش 150 دلار می باشد.نحوه کار میز به این صورت است که چنانچه دستگاه های هوشمندی که دارای قابلیت Qiمی باشند را روی آن قرار دهید به راحتی شارژ می شوند.

 میزی که گوشی شما را شارژ کنید

آماده سازی و نصب کردن این میز بسیار راحت است و این میز طوری ساخته شده است که در برابر هرگونه آسیب های محیطی مانند: ریختن مایعات بر روی آن مقاوم می باشد.

همچنین با استفاده از حکاکی لیزری مکان دقیق قرار گرفتن گوشی و یا سایر وسایل هوشمند بر روری میز مشخص شده است تا در تاریکی شب نیز بتوان به سادگی گوشی را شارژ نمود.

برای دریافت آخرین تحولات در حوزه علم و فناوری رایانه در کانال تلگرامی ما به آدرس HamiRayane_com@ همراه ما باشید.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.