بزرگترین باتری موبایل دنیا متعلق به گوشی انرجایزر

2

بزرگترین باتری موبایل دنیا متعلق به گوشی انرجایزر

اگر از شما درباره تلفن هوشمندی با بزرگترین باتری جهان سوال شود، یاد کدام محصول می افتید؟ گوشی انرجایزر Power Max P16K Pro در حال حاضر عنوان بزرگ ترین باتری موبایل یدک می کشد

اسمارت فون اندرویدی Energizer Power Max P16K Pro به تازگی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شده است و اگر از ظرفیت باتری آن باخبر شوید، مطمئنا مغزتان سوت خواهد کشید! 16 هزار میلی آمپر، عددی که باعث شده تا لقب بزرگ ترین باتری موبایل به این گوشی تعلق بگیرد.

اگر می خواهید بدانید که 16 هزار میلی آمپر دقیقا چقدر است، باید بگوییم که ظرفیت باتری گلکسی S8، گلکسی S9 و آیفون X را در عدد 5 ضرب کنید.

در مورد عمر باتری هم سوال دارید؟ خب باید بگوییم که در صورت استفاده عادی و مدیریت شده، می توانید یک هفته یا حتی بیشتر با گوشی انرجایزر Power Max P16K Pro کار کنید، بدون آنکه نیازی به شارژ مجدد داشته باشد. اما اگر مصرف شما از تلفن هوشمند بسیار کم است و در حد تماس و یا ارسال پیام با آن سر و کار دارید، می توانید بیشتر از اینها روی آن حساب باز کنید.

بگذارید به روش دیگری این گوشی را تعریف کنیم. Energizer Power Max P16K Pro را می توان یک پاوربانک اندرویدی به حساب آورد تا یک اسمارت فون! البته این عبارت تا حدودی به یک شوخی خنده دار شباهت دارد. چرا که در صورت جستجو در زمینه پاوربانک های 16 هزار میلی آمپر، می توانید گزینه های بهتر و کوچکتری نسبت به گوشی انرجایزر Power Max P16K Pro را پیدا کنید.

با اینکه هیچگونه مهر تأییدی روی این موضوع نخورده، اما احتمالا از این گوشی می توان به عنوان پاوربانک برای شارژ دستگاه های دیگر نیز استفاده کرد. چرا که ظرفیت 16 هزار میلی آمپر، رقم قابل توجهی است.

بزرگترین باتری موبایل دنیا متعلق به گوشی انرجایزر

شارژ کردن چنین دستگاهی مطمئنا نصف روز زمان خواهد برد. اما با توجه به تکنولوژی شارژ سریع استفاده شده در گوشی انرجایزر Power Max P16K Pro، مسلما مدت زمان کمتری برای آن صرف می شود. مطمئنا چنین محصول پرقدرتی، ابعاد بزرگی را نیز دارا است. ضخامت این تلفن هوشمند 15 میلیمتر و وزن آن نیز  350گرم اعلام شده است.

ختما به این موضوع پی برده اید که ظرفیت بالای باتری، مهم ترین ویژگی Energizer Power Max P16K Pro به شمار می رود. اما در کنار آن، چه امکانات دیگری برای این محصول در نظر گرفته شده است؟ از جمله مشخصات این اسمارت فون می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایشگر 5.99 اینچ IPS با رزولوشن 2160×1080
  • پردازنده میان رده Helio P25 مدیاتک
  • 6 گیگابایت رم
  • 128 گیگابایت حافظه داخلی
  • دو دوربین 13 و 16 مگاپیکسل در پشت بدنه به همراه فلش دوگانه
  • دو دوربین 5 و 13 مگاپیکسل سلفی
  • درگاه microUSB
  • جک 3.5 میلیمتر هدفون
  • سنسور اثر انگشت

در نهایت نیز باید بگوییم که گوشی انرجایزر Power Max P16K Pro به صورت پیش فرض با سیستم عامل اندروید Oreo عرضه می شود.

این تلفن هوشمند در ماه می و با قیمت نامشخص در کشور هند در دسترس قرار می گیرد.

 

برای دریافت آخرین تحولات در حوزه علم و فناوری رایانه در کانال تلگرامی ما به آدرس HamiRayane_com@ همراه ما باشید.

 

گفتگو2 دیدگاه

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.