انتقال عکس از گوشی به کامپیوتر با سرعت بالا

0

انتقال عکس از گوشی به کامپیوتر با سرعت بالا

مایکروسافت می‌خواهد با انتشار یک اپلیکیشن جدید برای گوشی‌های اندرویدی و iOS، به کاربران این گوشی‌ها امکان دهد تا به سرعت تصاویر گوشی‌شان را به رایانه منتقل کنند.

یکی از مشکلاتی که کاربران همواره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، آن است که چگونه با سرعت زیاد تصاویر و ویدیوهای ذخیره شده در گوشی‌های خود را به رایانه منتقل کنند.

اگر کاربران بخواهند از طریق فناوری بلوتوث این حجم از محتوا را بفرستند، این کار تحت تاثیر حجم بالای تصاویر و ویدیوهای ارسالی به کندی انجام می‌شود و همین امر موجب نارضایتی و کلافگی بسیاری از کاربران خواهد شد.

انتقال عکس از گوشی به کامپیوتر با سرعت بالا

حالا غول مایکروسافت به منظور حل این مشکل و جلب رضایت این دسته از کاربران، تصمیم گرفته اپلیکیشن جدیدی را تحت عنوان Photos Companion ویژه گوشی‌ها با سیستم عامل اندروید و iOS منتشر کند تا به کاربران امکان بدهد با سرعت بالایی تمامی تصاویر، ویدیو و فایل‌های ذخیره شده برروی گوشی خود را به رایانه با سیستم عامل ویندوز خود انتقال دهند.

مایکروسافت ماه‌هاست که برروی این پروژه و اپلیکیشن کار می‌کند و حالا به نظر می‌رسد می‌خواهد در جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود یعنی ویندوز ۱۰ به صورت پیش فرض و خودکار این اپلیکیشن را نصب کند تا کاربران در صورت دلخواه، اپلیکیشن مذکور را برروی گوشی خود نیز دانلود و نصب کرده و از سرعت بالای انتقال و ارسال تصاویر و فایل‌های خود لذت برند.

hamirayane

 

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.