مشخصات فنی گلکسی اس 9

0

مشخصات فنی گلکسی اس 9

همانطور که میدانید سامسونگ درنظر دارد محصول جدید سری اس خود را در کنگره موبایل بارسلون معرفی کند حال مشخصات این محصول فاش شده است.

براساس گفته های منابع نزدیک به سامسونگ گلکسی اس9 و اس 9 پلاس قرار است در کنگره موبایل بارسلون که تقریبا در یک ماه دیگر برگزار میشود معرفی شوند گفته میشود علاوه بر تغییرسایزصفحه نمایش این دو تلفن تغییر دیگری نیز دارند و این تفاوت مرتبط با دوربین تلفن همراه است.

 مشخصات فنی گلکسی اس 9

گلکسی اس 9 دوربین تک لنز دارد در حالی که برادر بزرگتر خود یعنی اس 9 پلاس مجهز به دوربین دوگانه شده است بعد از آن تغییر دیگری که شایعات بیان میکند این تلفن ها داشته باشند امکان تغییر گشودگی دیافراگم است که احتمالا دیافراگم این تلفن ها از 1.5 تا 2.4 قابل تغییر خواهد بود که این به معنای تصویر برداری با کیفیت تر از گذشته است.

شایعات همچنین بیان میکنند که دوربین گلکسی اس9 رزلوشنی 12 مگاپیکسلی دارد که همانند چند نسل پیشین میباشد.از لحاظ دوربین سلفی این تلفن ها ارتقا هایی نیز داشته اند از جمله این تغییرات امکان فیلم برداری اسلوموشن با دوربین جلوست که پیش از این در نسخه های پیشین وجود نداشت.

در نهایت آخرین شایعه ای که مطرح شده است پیرامون حافظه رم دستگاه است که اعلام شده است اس9 دارای حافظه رم 4 گیگابایتی و برادر بزرگترش حافظه رم 6 گیگابایتی دارد.با این حال این اطلاعات برپایه حدس و گمان است و همه چیز به طور دقیق در زمان رونمایی این گوشی در کنگره موبایل بارسلونا مشخص خواهد شد.

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.