W2018 گوشی تاشوی سامسونگ

0

W2018 گوشی تاشوی سامسونگ

همان‌طور که از قبل شایعه شده بود شرکت سامسونگ در حال ساخت یک گوشی تاشوی جدید بود. حالا این تلفن همراه هوشمند رسما معرفی شد. گوشی W2018 اولین گوشی هوشمند دنیا به حساب می‌آید که دوربین آن از سنسوری با دیافراگم f/1.5 بهره می‌برد. گوشی‌هایی مثل V30 و Mate 10 از سنسورهایی با دیافراگم F/1.6 برخوردار بودند. همین موضوع باعث می‌شود که این سنسور در محیط‌های تاریک عکس‌های باکیفیتی ثبت کند. در واقع این سنسور نور بیشتری جذب می‌کند. جدیدترین گوشی تاشوی شرکت سامسونگ در نوع خودش یک محصول پرچم‌دار به حساب می‌آید.

 W2018 گوشی تاشوی سامسونگ

گوشی W2018 به تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ مجهز شده و ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این تلفن همراه هوشمند به دو صفحه نمایش ۴٫۲ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است. یک صفحه نمایش داخل و صفحه نمایش بعدی در خارج از گوشی قرار گرفته است. دوربین این تلفن همراه هوشمند هم ۱۲ مگاپیکسلی است.

hamirayane

گوشی W2018 به اندروید ۷٫۱٫۱ مجهز شده و رابط کاربری Samsung Experience UI روی آن نصب شده است. سامسونگ اعلام کرده که گوشی جدیدش به اندروید ۸ به‌روزرسانی خواهد شد. در حال حاضر این گوشی فقط در کشور چین منتشر می‌شود.

 

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.