آموزش یافتن رمز اینستاگرام با کمک مرورگر

0

 آموزش یافتن رمز اینستاگرام با کمک مرورگر

اینکه روزی ممکن است رمز ورود به اینستاگرام خود را فراموش کنید، موضوع پیچیده ای نیست. به لحاظ امنیتی ممکن است که شما بخواهید چند بار در طول ماه رمز اینستاگرام خود را عوض کنید اما وقتی که به طور متوالی چند بار رمز را عوض کنید به طور نا خود آگاه رمز جدید را با کمی تاخیر به یاد می آورید. 

البته شاید رمز را به طور کلی فراموش کنید. اگر رمز را فراموش کردید، می توانید به کمک شماره موبایل، آدرس ایمیل و حتی نام کاربری رمز را برگردانید.

اما افرادی مثل من که از طریق لپ تاپ و مرورگر اینستاگرام را مدیریت می کنند به راحتی می توانند هنگام فراموشی رمز از مرورگر خود کمک بگیرند و رمز را دوباره بخاطر آورند.

این آموزش مناسب افرادی است که حداقل یک بار، از طریق مرورگری مثل کروم یا فایرفاکس و یا هر مرورگری وارد اینستاگرام شده اند و صفحه خود را چک کرده اند.

توصیه: اگر هم اکنون رمز خود را بازیابی کرده اید، توصیه می کنیم که یک بار از طریق یک مرورگر وارد اکانت خود شوید تا بتوانید در موقع لازم از بخش مدیریت پسورد مرورگر بهترین استفاده را ببرید.

 آموزش یافتن رمز اینستاگرام با کمک مرورگر

 

در چنین حالتی برای پیدا کردن پسورد اینستاگرام از طریق مرورگر، وارد مرورگر خود شوید. ( من از مرورگر کروم استفاده می کنم )

به سمت راست و بالای مرورگر توجه کنید و سه نقطه را کلیک کنید:

hamirayane

همانطور که مشاهده می کنید با کلیک بر این گزینه می توانید به آپشن هایی دسترسی پیدا کنید که می توانید از طریق آن مرورگر خود را مدیریت کنید. در این بخش روی گزینه تنظیمات یا settings کلیک کنید. در این قسمت شما با بخش های مختلف قابل تنظیم روبرو می شوید اما ما با کادر جستجو کار داریم

hamirayane

در کادر بالا عبارت password را بنویسید تا صفحه مطابق تصویر بالا نمایش داده شود. در این جا فقط با بخش passwords and form کار داریم. روی گزینه manage password کلیک کنید تا وارد بخش مدیریت پسورد و رمز در کروم شوید:

hamirayane

حالا شما در صفحه Manage passwords قرار دارید. کمی که به پایین بیایید می توانید لیست سایت ها، نام کاربری و رمز عبور آن ها را مشاهده کنید. در حقیقت اگر از طریق این مرورگر وارد سایتی شده باشید، رمز عبور و نام کاربری آن کاملا حفظ می شود.

کاری که باید الان انجام دهید این است که در مقابل Manage passwords در بخش جستجو عبارت instagram را بنویسید تا برنامه مدیریت پسورد، در صورت وجود اطلاعات آن را نشان دهد:

hamirayane

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، لینک اینستاگرام نمایش داده می شود. در زیر بخش پسورد، نقطه های سیاه رنگی مشاهده می شود که این بدین معنی است که، پسورد شما محافظت شده است و در مرحله اول از دید عموم پنهان است. اگر بخواهید آن را ببینید کافی است روی آیکون چشم مانند در کنار password کلیک کنید.

این کار موجب می شود که رمز پیدا شود و آن را کپی کنید و در جایی نگهداری کنید.

همچنین می توانید رمز را پاک کنید تا از دسترس دیگران در امان باشد اما توصیه من این است که اگر به طور شخصی از سیستم تان استفاده می کنید هیچ رمزی را پاک نکنید چرا که در چنین مواقعی بازیابی رمز از طریق مرورگر امن ترین راه و البته سریع ترین و ساده ترین راه است.

بدین صورت می توانید نه تنها برای اینستاگرام بلکه برای هر وب سایتی که رمز دارد، از این طریق، رمز خود را بازیابی کنید.

عاقلانه ترین کار این است که اگر شما در حال حاضر رمز خود را به یاد دارید، وارد یک مرورگر شوید، و از طریق آن نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید تا در بخش مدیریتی ذخیره شود.

 

دانلود نسخه اندروید اینستاگرام

 

 

 

منبع:gooyait

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.