آموزش حذف ویروس با نود 32

0

آموزش حذف ویروس با نود 32

نود 32 یکی از پر کاربرد ترین آنتی ویروس ها در بین کاربران کامپیوتر می باشد . سبک بودن هسته برنامه ، تنظیمات و محیط کاربری استاندارد ، قیمت پایین نسخه اورجینال نسبت به برندهای مشابه و موارد دیگری که جزو نقاط مثبت برنامه به حساب می آید در این قسمت میخواهم روش حذف ویروس را آموزش بدهم .

برای شروع ابتدا باید کامپیوتر ، فلش مموری یا هارد دیسکتان را اسکن کنید .

Computer Scan جستجوی ویروس

سمت چپ بر روی گزینه Computer scan کلیک کنید . در قسمت Computer Scan  چند گزینه برای جستجوی ویروس و بد افزار وجود دارد که به ترتیب توضح داده می شود.
با انتخاب گزینه Scan Your Computer تمام قسمت های مختلف سیستم مورد بررسی قرار می گیرد .
اگر بخواهید فقط یک قسمت خاص مورد اسکن قرار بگیرد از گزینه Custome scan استفاده می شود . کافیست گزینه های مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر رویScan کلیک کنید تا مورد بررسی قرار بگیرد  .
گزینه Removable media scan هم برای حافظه های اکسترنال (فلش مموری و هارد دیسک) همچنین لوح فشرده (CD , DVD) مورد استفاده قرار می گیرد .

آموزش حذف ویروس با نود 32

بسته به نوع تهدید، برنامه ESET شما ممکن است یک یا چند فایل را حذف، بلاک یا قرنطینه کند، دسترسی به یک وب سایت را مسدود کند، تغییرات در تنظیمات ارتباطات آنلاین را انجام دهد یا هیچ کار دیگری انجام ندهد.

به عنوان مثال پنجره زیر را مشاهده کنید . این نوع اطلاع رسانی زمانی نمایش داده می شود که محصول ESET شما یک فایل مخرب یا ارتباطات مخرب را شناسایی می کند که ممکن است به سیستم شما صدمه بزند. پارامتر تهدید، نام تهدیدی را که شناسایی شده نشان می دهد.

hamirayane

بعد از اسکن می توانید از طریق گزینه Show log گزارش فایل های اسکن شده و مخرب را مشاهده کنید . به تصویر زیر دقت کنید .

hamirayanehamirayane

نکته مهم : نیازی به حذف دستی ویروس نمی باشد ، تمام آنتی ویروس ها بعد از شناسایی یک بدافزار ابتدا آن را قرنطینه می کنند ، در صورتیکه فایل مخرب مشکلی برای سیستم عامل به حساب نیاید حذف و در صورتیکه با حذف فایل مخرب ویندوز بالا نیاید به طور اتوماتیک قرنطینه می شود.

ولی اگر میخواهید به صورت دستی ویروسی را حذف کنید ابتدا بر روی منوی Tools → More tools کلیک کنید .

hamirayane

بر روی گزینه Quarantine کلیک کنید . در این پنجره می توانید ویروس یا فایل های مخربی که قرنطینه شده اند را با کلیک راست و انتخاب گزینه Delete from Quarantine حذف کنید .

hamirayane

دقت داشته باشید که آنتی ویروس به شما هشدار میدهد که مطمـین هستید می خواهید این فایل را حذف کنید یا خیر ؟ در صورت اطمینان بر روی کلید YES کلیک کنید .

hamirayane

دانلود آنتی ویروس نود32 ورژن 11

فروش لایسنس نود 32

خرید لایسنس آنتی ویروس نود 32

 

 

 

منبع:asarayan

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.