آموزش تغییر مسیر پیشفرض فولدر دانلود ویندوز

0

آموزش تغییر مسیر پیشفرض فولدر دانلود ویندوز

یکی از مشکلاتی که برخی کاربران با سیستم عامل ویندوز دارند دانلود فایل ها در مسیری به صورت پیشفرض و از پیش تعیین شده توسط خود ویندوز است با ما همراه باشید تا تغییر مسیر پیشفرض فولدر دانلود ویندوز  را به شما آموزش دهیم.

بسیاری از افراد که از دانلود منیجر استفاده نمی کنند هنگام دانلود فایل با مشکلاتی روبرو میشوند به عنوان مثال به صورت پیشفرض فایل دانلود شده در فولدر دانلود درایو ویندوز ذخیره میشود این مشکل در حالی بسیار بدتر میشود که کاربر درایو دیگری را برای دانلود اختصاص داده است و نمیخواد درایو سی که مربوط به ویندوز است توسط فایل های دانلودی اشغال شود اما چگونه میتوان این مسیر را عوض کرد.

برای عوض کردن مسیر پیشفرض دانلود ویندوز کافی است My Computer را باز کنید و در قسمت چپ File Explorer

برو روی پوشه فولدر Downloads راست کلیک کنید.

آموزش تغییر مسیر پیشفرض فولدر دانلود ویندوز

و بعد روی گزینه Properties کلیک کنید.

hamirayane

حال در پنجره باز شده به تب بروید Location

hamirayane

بروی دکمه Move کلیک کنید ، از پنجره جدید باز شده یک فولدر را به عنوان فولدر پیش فرض برای دانلود انتخاب کنید. سپس روی Apply کلیک کنید.

hamirayane

اکنون بعد از ایجاد تغییرات، ویندوز از شما درباره انتقال تمامی فایلها از فولدر قبلی دانلودها به فولدر جدید سوال خواهد کرد.با قبول کردن این پیغام تمامی فایلهای فولدر پیش فرض به محل جدید انتقال داده می شوند. و درصورت انتخاب گزینه Noفایلهای قبلی انتقال پیدا نمیکنند و فقط فایلهای جدید درفولدر جدید ذخیره خواهند شد.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.