بازیابی رمز آیفون با استفاده از آیتونز

0

بازیابی رمز آیفون با استفاده از آیتونز

آیفون یکی از دستگاه های محبوب اپل در بازار است. آیفون به کاربران امکان می دهد که برای دسترسی به آن رمزعبور تعریف کنند تا افراد دیگر نتوانند به اطلاعات تلفن دسترسی پیدا کنند یا با آن تماس بگیرند. اگر رمزعبور خود را می دانید، باید تنها ۳ مرحله را طی کنید تا صفحه باز شود.

اگر رمزعبور را نمی دانید، باید با استفاده از نرم افزار آیتونز دستگاه خود را ریستور کنید. برای استفاده از این قابلیت باید یک نسخه پشتیبان از تلفن خود داشته باشید. در غیر این صورت تمامی اطلاعاتتان را از دست می دهید.

 

۱- آیتونز را باز کنید و مطمئن شوید که به اینترنت متصل هستید.
۲- آیفون خود را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر وصل کنید.
۳- دکمه های هوم و قفل را نگه دارید تا زمانی که لوگو اپل پدیدار شود. دکمه قفل را رها کنید و همچنان دکمه هوم را نگه دارید. در آخر باید آیکون اتصال آیفون را در آیتونز مشاهده کنید که نشان می دهد دستگاه شما آماده Sync (انتقال اطلاعات) است.
۴- آیفون خود را در تب Devices در آیتونز پیدا کنید و آن را انتخاب کنید.
۵- تب Summary را انتخاب کنید. گزینه “Restore” را انتخاب کرده و سپس روی دکمه “Back Up” کلیک کنید (اگر تا حالا پشتیبان تهیه نکرده اید). روی Restore کلیک کنید. صبر کنید تا آیفون پیام “iPhone is activated” را نمایش دهد.

آیتونز اجازه تنظیم آیفون را به شما می دهد (اگر اینگونه نشد Sync را انتخاب کنید). گزینه “Restore from back up of” را انتخاب کنید و آخرین نسخه پشتیبان خود را انتخاب کنید. روی “Continue” کلیک کنید. رمزعبور قبلی شما پاک می شود و شما می توانید رمز جدید خود را تعریف کنید.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.