معرفی لپ‌تاپ پیکسل بوک گوکل

0

شرکت گوگل از لپ‌تاپ جدیدی به اسم پیکسل بوک رونمایی کرد. محصولی که هم نقش لپ‌تاپ و هم نقش تبلت را ایفا می‌کند. تقریبا محصولی شبیه به دستگاه‌های یوگا شرکت لنوو و سرفیس بوک شرکت مایکروسافت. این لپ‌تاپ ۱۲٫۳ اینچی با سیستم عامل کروم راهی بازار می شود و قیمت مدل پایه آن ۹۹۹ دلار خواهد بود.

گوگل از نسل هفتم پردازنده‌های Core i5، ۸ گیگابایت  و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی برای ارزان‌ترین مدل استفاده کرده است. پورت USB-C برای آن در نظر گرفته شده و اگر به اینترنت وای-فای دسترسی نداشته باشد به صورت خودکار به گوشی پیکسل متصل می‌شود و از اینترنت گوشی استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ می‌توان به قرار گرفتن دستیار صوتی Google Assistant روی آن اشاره کنیم. صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی این محصول لمسی است و به همین دلیل می‌توان از آن به عنوان تبلت استفاده کرد. در حالت تبلت مانند می‌توانید از قلم مخصوصی که برای آن در نظر گرفته شده استفاده کرد. قلمی که حساسیت بالایی به فشار دارد و تاخیر آن تنها ۱۰ میلی ثانیه است.

hamirayane

گوگل به این موضوع اشاره کرد که این لپ‌تاپ از تمام برنامه‌های اندرویدی پشتیبانی می‌کند و به همین دلیل رقیب خوبی برای سایر محصولات بازار به حساب می‌آید. قیمت ارزان‌ترین مدل پیکسل بوک ۹۹۹ دلار است و قیمت گران‌ترین مدل آن به ۱۶۴۹ دلار م‌رسد. قیمت قلم آن هم ۹۹ دلار است. این محصول از تاریخ ۳۱ اکتبر راهی بازار خواهد شد.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.