۳ سال خدمات گوگل برای گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL

0

۳ سال خدمات گوگل برای گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، گوگل از دو گوشی جدید پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL رسما رونمایی کرد. گوگل قول داده تا به لطف پیشوانه‌ی قدرتمند خودش، صاحبان این دو گوشی را تا ۳ سال از خدمات مختلف بهره‌مند سازد.

گوگل قول داده تا صاحبان گوشی پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL را به مدت ۳ سال، خدمات متنوعی مربوط به سیستم عامل و امنیت گوشی را ارائه دهد.

یکی از دغدغه‌ی مشتریان هنگام خرید گوشی، پوشش نرم‌افزاری و به‌روزرسانی‌های مربوط به آن است. گوگل و اپل به عنوان ۲ شرکت اطمینان‌بخش برای مشتریان شناخته شده هستند. بنابراین دور از انتظار نبود، گوگل بار دیگر به مشتریانش بگوید: خیالتان از این بابت راحت، تا ۳ سال از سیستم‌عامل خالص من بدون نگرانی بهره‌مند شوید! پس صاحبان پیکسل تا سال ۲۰۲۰ آپدیت‌های نرم‌افزاری گوگل را می‌توانند برای گوشی‌های خود تهیه کنند.

نکته‌ی دیگر این است که کاربران بجز آپدیت‌ سیستم عامل، از آپدیت‌های مربوط به ارتقای امنیت گوشی هم بهره‌مند خواهند شد. این درحالی بود که گوشی پیکسل قدیمی، تا ۲ سال از به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل و تا ۳ سال از به‌روزرسانی‌های امنیتی استفاده می‌کرد. به هرحال، پیشنهادی که گوگل برای محصولات خود به مشتریان ارائه می‌دهد را نمی‌توان در گوشی اندرویدی دیگر دید.

در ادامه می‌توانید تصویری مربوط به خدمات گفته شده‌ی گوگل را ببینید

۳ سال خدمات گوگل برای گوشی‌های پیکسل ۲ و پیکسل ۲ XL

 

 

منبع:digimag

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.