تاکسی پرنده ایرباس

0

تاکسی پرنده ایرباس

در سال 2017 باید منتظر اتفاق های خوب باشیم .در سال جدید ماشین های پرنده از راه می رسند و دنیای جدیدی را به وجود خواهند آورد.

اما به این زودی امکان سوار شدن با ماشین های پرنده وجود نخواهد داشت. کمپانی ایرباس اعلام کرده است که ماشین پرنده آن در حال توسعه می باشد و تا پایان سال به صورت آزمایشی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

پرواز اول این تاکسی های پرنده در مرحله اول به صورت خودکار انجام خواهد شد .اما به طور کلی تاکسی های پرنده گنجایش 4 نفر را دارند و تا سال 2023 امکان سوار شدن بر تاکسی های پرنده امکان پذیر خواهد شد.طراحی چهار پره در این تاکسی های پرنده سبب می شود این وسیله نویز بسیار کم و ابعاد کوچکی داشته باشد؛ ضمناً قابلیت تقسیم سفر میان مسافران، هزینه هایCityAirbus را به اندازه تاکسی های معمولی کاهش می دهد.

البته شرکت های دیگر مانند اوبر هم چنین برنامه هایی در دستور کار خود دارد و در حال کار بروی تاکسی های پرنده است اما فقط در حال حاضر رویدادهایی در این زمینه را برگزار کرده است و اولین تاکسی پرنده خود را تا سال 2020 آزمایش خواهد کرد

اما در حالت کلی تاکسی های پرنده شرکت های مختلف در حال آزمایش و تست می باشند و فعلا مسافران نمی توانند از تاکسی های پرنده استفاده کنند و باید به تماشای پرواز تاکسی های پرنده توسط کامپیوتر باشند!

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.