قیمت شارژ وایرلس آیفون X و آیفون 8

0

حتما از بهره مند شدن آیفون Xو آیفون 8 و 8 پلاس به شارژ وایرلس اطلاع دارید. اما داشتن شارژ وایرلس به چه قیمتی؟!

شارژ وایرلس آیفون های جدید از بزرگ ترین امکانات جدید این سری ایفون های اپل محسوب می شود.این سری از ایفون ها به استاندارد شارژ وایرلس Qiمجهز شده اند و کاربران با هر شارژر وایرلسی می توانند دستگاه خود را شارژ کنند. اما این به این معنی نیست که این آیفون ها تنها به صورت وایرلس شارژ می شوند، بلکه هم چنین می توان مانند گذشته با کابل هم گوشی را شارژ کرد ، شارژ وایرلس تنها یک امکان جداگانه محسوب می شود.

اما شارژر وایرلس در جعبه ایفون شما قرار نگرفته است و باید ان را جداگانه تهیه کنید. باید هم یک شارژر USB-C29 واتی به همراه یک کابل تبدیل USB-Cبه لایتنینگ تهیه کنید. که قیمت این اقلام به این صورت می باشد: شارژر جداگانه 49 دلار و کابل مخصوص آن هم 35 دلار می باشد. به عبارتی برای داشتن شارژ وایرلس باید 84 دلار خرج کنید.

اما اگر از مک بوک پرو های 2016 به بعد اپل را داشته باشید، این مک بوک ها شارژر 87 یا 61 واتی دارند که از آن هم می توانید برای شارژ ایفون ایکس و یا آیفون 8 خود استفاده کنید. و این تفاوت وات برای گوشی مشکلی ایجاد نمی کند.

این که سری جدید آیفون ها به شارژ وایرلس مجهز شده اند و اپل بالاخره در آیفون های خود از شارژ وایرلس هم استفاده کرده، بسیار عالی می باشد. اما نظر شما در رابطه با این قیمت چیست؟

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.