آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس معرفی شدند

0

اپل رسما از iPhone 8 و iPhone 8 Plus رونمایی کرده است. این دو گوشی، در واقع نسخه‌های ارتقا یافته‌ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس هستند. از زمان عرضه‌ی iPhone 3GS در سال ۲۰۰۹، سابقه نداشته که اپل مدل S را عرضه نکند. آیفون ۸ از نظر ظاهری همان طراحی چند سال گذشته‌ی آیفون را تکرار می‌کند؛ طراحی که از سال ۲۰۱۴ و با آیفون ۶ معرفی شد.

اپل از صفحه نمایش True Tone روی آیفون ۸ استفاده کرده است. این تکنولوژی صفحه نمایش برای اولین بار روی مدل ۱۰.۵ اینچی iPad Pro استفاده شده بود که با توجه به نور محیط، رنگ صفحه را تنظیم می‌کند تا رنگ‌های واقعی‌تر و دقیق‌تری ارایه دهد.

hamirayane

اپل پردازنده‌ی اصلی آیفون ۸ ارتقا داده است. پردازنده‌ی A11 اپل در مقایسه با A10 عملکردی ۲۵ درصد بهتر دارد. پردازنده‌ی گرافیکی A11 هم می‌تواند ۳۰ درصد بهتر پردازش‌های گرافیکی را انجام دهد، آن هم با مصرف انرژی نصف پردازنده‌ی A10.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی آیفون ۸ در مقایسه با آیفون ۷، بزرگتر و سریعتر است. اپل بالاخره لرزشگیر اپتیکال عکس هم روی دوربین گوشی‌اش قرار داده است. آیفون ۸ پلاس هم دو سنسور جدید دارد که یکی f/1.8 و دیگری f/2.8 دارد.

hamirayane

آیفون ۸ پلاس قابلیت جدیدی به اسم Portrait Lightning دارد که می‌تواند همانطور که از نامش پیداست، نور عکس‌های پرتره را تنظیم کند؛ آن هم به صورت خودکار. آیفون جدید هم‌چنین طبق ادعای اپل، بهترین گوشی هوشمند دنیا برای فیلم‌برداری است. دوربین آیفون ۸ می‌تواند در وضوح تصویر ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه فیلم‌برداری کند. این گوشی هم‌چنین در وضوح تصویر تصویر Full HD به صورت اسلوموشن با سرعت ۲۴۰ فریم در ثانیه فیلمبراری می‌کند که دو برابر آیفون ۷ است.

آیفون ۸ تا کمتر از ده روز دیگر وارد بازار خواهد شد. آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس به ترتیب برای مدل ۶۴ گیگابایتی ۶۹۹ و ۷۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است.

 

 

 

 

منبع:digimag

 

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.