آموزش غیر فعال کردن آنتی ویروس ESET 10 در ویندوز 10

0
معمولا آنتی ویروس ها کرک نرم افزار ، فایل های فشرده با حجم کم، یکسری از وب سایتهای خاص و … را به درستی باز نمی کند . مشکلی است که در اکثر آنتی ویروس های اورجینال این مورد به صورت مشابه مشاهده می شود . تنها راه حل هم غیر فعال کردن آنتی ویروس یا معرفی فایل به نرم افزار می باشد . به طور کلی تمام آنتی ویروس ها یک روش برای غیر فعال کردن در تنظیمات قرار میدهند که نسخه 10 ایست نسبت به ورژن های قبلی روش آن کمی تغییر کرده است که در ادامه روش Disable کردن ESET Smart 10 را در ویندوز 10 آموزش میدهم .

آموزش غیر فعال کردن آنتی ویروس Eset Smart نود 32 ورژن 9

1. برای غیر فعال کردن آنتی ویروس نود 32 بر روی آیکون برنامه کلیک راست کرده و گزینه Temporarily disable protection را انتخاب کنید .سپس یک پنجره باز می شود و باید مدت زمان غیر فعال شدن را مشخص کنید . بعد از مشخص کردن بازه زمانی بر روی کلید تائید کلیک کنید .

hamirayane

hamirayane

آموزش غیر فعال کردن آنتی ویروس Eset Smart نود 32 ورژن 10

اگر تنظیمات ویندوز 10 را بررسی کرده باشید گزینه Temporarily disable protection وجود ندارد و با کلیک راست روی نوار وظیفه مشاهده می کنید هیچ گزینه ای با هیچ عنوانی برای غیر فعال کردن آنتی ویروس وجود ندارد .
نگران نباشید در ابتدای توضیحات به این نکته اشاره کرده ام که در هر صورتی بالاخره هر آنتی ویروسی یک گزینه برای غیر فعال کردن به صورت دائم و موقتی در اختیار کاربر قرار میدهد .

بر روی آیکون آنتی ویروس دابل کلیک کنید تا صفحه اصلی باز شود .

hamirayane

سمت چپ بر روی گزینه Sutup کلیک کنید .

hamirayane

بالای صفحه گزینه Computer Protection را انتخاب کنید .

در این صفحه کافیست گزینه Pause Antivirus and antispyware protection را انتخاب کنید .

hamirayane

در پنجره جدیدی که به صورت پاپ آپ باز می شود به شما هشدار میدهد که در صورت غیر فعال کردن آنتی ویروس ممکن است سیستم عامل شما با خطر حمله ویروس ها روبرو شود . کافیست از لیست کشویی یک تایم را انتخاب کرده و با کلیک بر روی کلید Apply آنتی ویروس را غیر فعال کنید

بعد از بازه زمانی مشخص شده آنتی ویروس فعال می شود .

hamirayane

 

 دانلود آنتی ویروس Eset Smart نود 32 ورژن 10

خرید لاینسس اورجینال آنتی ویروس نود 32

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.