فناوری جدیدی در آیفون 8

0

فناوری جدیدی در آیفون 8

با توجه به شایعات اخیر تحلیگران اپلی بر این باور هستند که آیفون 8 از فناوری شارژ بیسیم برخوردار خواهد بود ،اما وجود شارژ سریع تا به امروز برای تمامی کاربران مبهم بود.امروز، دو منبع خبری مستقل نیز تأیید کرده اند که آیفون 8 از این قابلیت بهره می گیرد.

مدیر شرکت سازنده لوازم جانبی RAVPower با انتشار عکس زیر اعلام کرده است که اپل از فناوری جدیدی برای شارژ بیسیم گوشی های خود استفاده کرده است که این کمپانی هم از این فناوری در شارژرهای بیسیم استفاده کرده است که با گوشی های اپل همخوانی دارد.

hamirayane

اگرچه سیستم های شارژ بیسیم کنونی از پشت بدنه های فلزی هم کار می کنند، اما انتخاب شیشه در بدنه آیفون 8 می تواند مهر تأیید دیگری بر این قابلیت باشد، چون شیشه قابلیت انتقال القای مغناطیسی بهتری نسبت به فلز دارد.

اما کاربران اپلی همیشه انتظار داشتند که به صورت کامل وایرلس بتوانند گوشی های خود را شارژ کنند اما این دسته از کاربران مشتاق باید به همان استاندارد های مرسوم مانند Qi یا Airfuel که به تماس فیزیکی شارژر و موبایل وابسته اند، قناعت کنند.

( برای مشاهده مطالب بیشتر در مورد گوشی های آیفون و جدید ترین تکنولوژی ها و فناوری های مرتبط کلمه “آیفون” را در سایت جستجو نمایید)

 

 

 

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.