سنسور تشخیص چهره آیفون ۸

0
ین خبر و اطلاعات به نظر بسیار واضح است. نه اپل و نه سامسونگ جزو اولین کمپانی هایی نیستند که اسکنر اثر انگشت را در زیر صفحه نمایش جاسازی و به بازار عرضه می کنند. در حقیقت، در حال حاضر، این دستاورد ظاهرا برای دستگاهAquos S2 شارپ به حساب می آید. سامسونگ نیز از یک اسکنر اثر انگشت پشتی برای کنترل بیومتریک استفاده می کند و به نظر می رسد اپل نیزامیدوار است تا با استفاده از  سیستم تشخیص چهره سه بعدی بتواند قفل گوشی را باز کند و هم چنین به احراز هویت کمک کند. سوال اصلی این است که، آیا مؤسسات مالی که با اپل درApple Pay همکاری می کنند به سیستم جدید اپل اعتماد می کنند یا خیر؟

هفته گذشته، یک قطعه کد از سیستم عامل اسپیکرهای هوم پاد اپل به بیرون درز کرد و با بررسی کدها مشخص شد سیستم تشخیص چهره ای در ایفون 8 وجود دارد به نام pearlو حتی زمانی که گوشی بر روی میز است قادر است به فعالیت خود بپردازد. این به این معنی است که کاربران آیفون 8 ملزم نیستند تا گوشی را از روی میز جدا کنند و حسگر را مستقیم در جلوی چشم خود قرار دهند تا این سنسورها به درستی کار کنند.حتی در قطه کد موجود،چندین بار اشاره به کلمه “resting” شده است.

hamirayane

Ming-Chi Kuo، تحلیلگر اوراق بهادارKGI، اوایل امسال دوربین جلویی آیفون 8 را دوربینی انقلابی نامگذاری کرد و اشاره کرد که به سیستم تشخیص چهره مجهز خواهد شد. در همان ماه، اعلام شد که اپل شرکتRealFace که یک شرکت ساخت فناوری های تشخیص چهره اسرائیلی بود را خریداری کرده است. سیستم تشخیص چهره در ایفون 8 گفته می شود که بسیار حساس است و می تواند چهره های متعلق به دوقلوهای مشابه را از یک دیگر تشخیص دهد و جدا کند.

کو،که در پیش بینی ویژگی های جدید بر روی مدل های جدید آیفون دارای یک رکورد قابل تحسین است ، بیان کرده است که اپل به جای تاچ آیدی از سیستم تشخیص چهره به مناسبت دهمین سالگرد اپل بهره خواهد برد.

علاوه بر این دوربین جلویی این ایفون، عمق میدان را پردازش می کند تا بدین ترتیب کاربران بتوانند عکس های سلفی خود را با افکت بوکه نیزبگیرند.

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.