بررسی کوتاه گلکسی نوت 8

0

hamirayane

یکی از ویژگی های منحصر به فردی که سامسونگ در گلکسی  نوت 8 قرار داده است امکان عکس برداری در حالت پرتره میباشد که این امکان توسط لنز های دوگانه ای که سامسونگ در این گوشی قرار داده است محیا شده است سامسونگ علاوه بر این قابلیتی جالب را در این تلفن درنظر گرفته است که بتوانید با کمک آن میزان تار شدن زمینه پشت تصویر را در حالت بوکه به دلخواه انتخاب و شدت آن را کم  یا زیاد کنید.

همچنین دوربین آن دارای لرزشگیر اپتیکال میباشد و گشودگی دیافراگم 1.7 به جذب نور بیشتر کمک بسیار زیادی خواهد کرد از لحاظ دوربین این تلفن در سطح بسیار بالایی قرار دارد،صفحه نمایش آن نیز همانند اس 8پلاس بوده و کیفیت آن خارق العاده است.

به لحاظ باتری هنوز مشخص نیست که باتری 3300 میلی آمپری که سامسونگ برای این گوشی در نظر گرفته است جوابگوی نیاز این گوشی خواهد بود یا خیر اما پیش بینی میشود نتایجی مشابه با گلکسی اس 8 را داشته باشد با این حال رفته رفته اخبار جدیدی پیرامون نوت8 و قابلیت های آن بزودی منتشر خواهد شد و با آغاز عرضه جهانی این گوشی چنانچه مشکلی داشته باشد مشخص خواهد شد.

قیمت تعیین شده این موبایل برابر با ۹۳۰دلار است که از نوت 7 که قیمت آن 850 دلار بود، 80 دلار بیشتر است.

اگر نوت 8 را در همین روزهای اول پیش فروش،اقدام به خرید آن کنید هدایایی را هم از سوی سامسونگ به صورت رایگان دریافت می کنید.

اولین هدیه یک دوربین 360 درجه است با قیمت 230 دلار و دومی کیت Galaxy Foundation همراه با مموری کارت سامسونگ و داک شارژ وایرلس سریع (به قیمت ۱۹۰ دلار) به صورت رایگان است.این هدایا ظرفیت محدودی دارند و اگر واقعا قصد خرید آن را دارید این فرصت را از دست ندهید.

هم چنین این کمپانی اعلام کرد اگر از دارندگان نوت 7 هستید می توانید این موبایل خود را با نوت 8 عوض کنید و از سایت تخفیف هم بگیرید.میزان این تخفیف برابر با 425 دلار است و از فردا در سایت سامسونگ می توانید برای تخفیف اقدام کنید.

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.