چند روش برای خالی کردن درایو ویندوز

0

چند روش برای خالی کردن درایو ویندوز

مشکل کمبود حافظه برای هر دستگاهی پس از مدتی استفاده به وجود می آید سیستم عامل ویندوز نیز از این مشکل مبرا نیست در این مطلب روش هایی برای خالی کردن حافظه ویندوز را بازگو میکنیم.

پس از مدتی از استفاده کردن ویندوز درایوی که ویندوز روی آن نصب است با مشکل کمبود جا مواجه خواهد شد به همین منظور چند روش در اختیار دارید اولین روش اضافه کردن به حجم درایو ویندوز با استفاده از برنامه های مدیریت پارتیشن  میباشد که با کم کردن از حجم درایوی دیگر میتوانید به حجم درایو ویندوز اضافه کنید .

در صورتی که نخواهید روش بالا را انجام دهید باید از نرم افزار های مدیریت و بهینه ساز ویندوز همچون CC Cleanerاستفاده کنید این برنامه ها با اسکن کردن درایو های  و درایو ویندوز علاوه بر بهینه کردن سرعت اجرا ویندوز روی هارددیسک فایل های کش شده در برنامه هارا پاک میکند در نتیجه حجم اشغال شده در درایو ویندوز تا حد زیادی خالی میشود.

نکته دیگر که  استفاده از آن توصیه میشود استفاده از ابزار disk clean upموجود در ویندوز میباشد این برنامه نیز عملکردی مشابه برنامه های متفرقه خواهد داشت.

در پایان اگر با انجام روش های بالا مشکلات حل شد چاره ای جز پاک کردن برنامه های اضافی نخواهید داشت که با انجام این کار قطعا فضای اشغال شده در ویندوز  کاهش چشمگیری خواهد داشت.

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.