روش هایی برای مدیریت مصرف باتری در اندروید

0

روش هایی برای مدیریت مصرف باتری در اندروید

بسیاری از کاربران اندروید از مصرف زیاد تلفن همراه خود شکایت دارند و نمیدانند که چگونه این مشکل را برطرف کنند در این مطلب به بررسی راه های رفع این مشکل میپردازیم.

برای  کاهش مصرف باتری ابتدایی ترین گزینه ای که به ذهن هرکاربری میرسد استفاده از حالت ذخیره نیرو در تلفن های اندرویدی است اما این روش زیاد درمصرف باتری موثر واقع نمیشود.اما چاره کار چیست؟

ابتدا نورصفحه نمایش تلفن همراه خود را بر روی حالت اتومات قرار دهید که براساس نور محیط شدت روشانیی صفحه نمایش کاهش پیدا میکند که این باعث کم شدن مصرف باتری میشود

برنامه هایی که در پس زمینه در حال اجرا میشوند را ببندید برای این کار میتوانید از بهترین برنامه ای که در گوگل پلی موجود به نام Greenifyاستفاده کنید.

روش دیگری که در برخی تلفن ها کاربرد دارد تغییر رزلوشن صفحه نمایش میباشد که با این کار علاوه بر کاهش شدید مصرف باتری بار پردازشی روی CPUنیز کاهش میابد.

خاموش کردن گزینه سینک خودکار نیز بسیار زیاد در مصرف باتری تاثیر گذار میباشد البته خاموش کردن این گزینه یک عیب بزرگ نیز دارد اگر پیامی در برنامه های دیگر همانند پیامرسان ها برای شما ارسال شود در نوار اعلانات قابل مشاهده نخواهد بود و شما زمانی متوجه خواهید شد که وارد برنامه مورد نظر بشوید.

در پایان استفاده از برنامه های مدیریت باتری که در به وفور در گوگل پلی موجود است زیاد توصیه نمیشود حتی در مواردی باعث شده است مصرف باتری در تلفن شما افزایش یابد.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.