نکاتی قبل از فلش کردن گوشی های اندرویدی

0

نکاتی قبل از فلش کردن گوشی های اندرویدی

نکته بسیار مهم قبل از هر اقدامی برای فلش کردن گوشی های اندروید که احتمال دارد در طی آن اطلاعات شما حذف شود این است که حتما گوشی خود را با جیمیل متصل و سینک و یا همگامسازی نمایید تا بتوانید از اکانتها و همچنین امکانات ذخیره سازی بازیها و اطلاعات برنامه ها بر روی گوگل پلی پشتیبان تهیه نمایید.

اما قبل از فلش کردن گوشی اولین نکته که نکته بسیار مهمی نیز به شمار میرود نصب بودن درایور های نرم افزاری مربوط به گوشی خود میباشد در صورتی که درایور ها به درستی نصب نباشد تلفن همراهتان فلش نشده یا در موارد بدتر بریک شود .

نکته دیگر که بسیار نیز اهمیت دارد هماهنگی فریمور دانلود شده با تلفن همراهتان میباشد در بعضی از برند ها رام های نسخه های تک  سیم با دو سیمکارته متفاوت بوده و گاها دیده شده که سخت افزار آن  نیز با دیگر نسخه ها تفاوت دارد و هنگام فلش کردن باید به این نکته مهم نیز توجه داشته باشید.

نکته دیگر که نیز اهمیت دارد هنگام فلش کردن میباشد در صورتی که تلفن همراهتان در حال عملیات فلش شدن میباشد سعی کنید تا حد امکان برنامه دیگری باز نکنید و سیستم تنها مشغول انجام پروسه خود باشد چرا که گاها دیده شده برنامه ای در سیستم هنگ کرده و باعث اخلال کار کلی سیستم عامل و درنتیجه برنامه فلشر تلفن همراه میباشد.

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.