دو قابلیت فاش شده آیفون 8 و آیفون 7s

0
همانطور که در خبرهای قبلی خوانده ایم ،امسال اپل سه مدل آیفون را معرفی خواهد کرد که در آیفون 8 نسبت به دو مدل دیگر شاهد قابلیت های بیشتری خواهیم بود.در همین راستا یکی از تولید کنندگان اپل به دو قابلیت مهم و اصلی ایفون های نسل بعد اشاره کرده است.

در این خبر ـمده است که آیفون 7s plus از شارژ بیسیم بهره مند خواهد شد و همچنین قابلیت ضد آب بودن این مدل نسبت به نسل قبلی بهبود یافته است.رابرت هانگ مدیر عامل وسترون به این موضوع اشاره کرده است که دو قابلیت ضد آب بودن و شارژ بیسیم در آیفون های نسل جدید به طور قطعی وجود خواهد داشت.

در این خبر به این موضوع هم اشاره شده است که آیفون 8 دارای صفحه نمایش OLED  و دو مدل دیگر که تغییر یافته مدل های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس می باشد دارای صفحه نمایش LCD خواهند بود اما از قابلیت شارژ بیسیم بهره مند خواهند شد.

روش شارژ بی‌سیم مد نظر اپل از نوع تماسی است؛ بنابراین گوشی باید روی یک سطح مخصوص قرار داده شود تا عملیات شارژ انجام شود. آیفون ۸ اپل که از صفحه‌نمایش اولد بهره خواهد برد به سنسورهای سه‌بعدی نیز تجهیز می‌شود. این سنسور حتی در شرایط نوی نامناسب می‌تواند چهره‌ی کاربر و نیز عنبیه‌ی چشم وی را تشخیص دهد.

اپل در دوربین های نسل بعدی از یکسری لزرهای مخفی برای بهبود عملکرد استفاده خواهد کرد که قابل رویت نیستند. که در مواردی از جمله سلفی‌ سه‌بعدی، نقشه‌برداری دقیق عمق، مدل‌سازی سه‌بعدی و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.