تصاویر جدیدی از نوت 8 منتشر شد

0
نیمه اول سال 2017 شاهد معرفی اسمارت فون های قدرتمندی از جمله   Galaxy S8, the Galaxy S8+, LG G6, Xperia XZ Premium و  the HTC U11 بودیم که هر کدام در جایگاه خود کاربران زیای را به سمت خود جذب کرده است. اما اکنون در نیمه دوم سال 2017 نزدیک هستیم و شاهد معرفی اسمارت فون های جدیدی از جمله  iPhone 7s, iPhone 8, Google Pixel 2,  LG V30و  Galaxy Note 8 خواهیم بود.

با توجه به اتفاقاتی که برای نوت 7 افتاد ،سامسونگ تمام تلاش خود را کرده است تا بتواند با معرفی محصولات جدید خاطرات ناخوشایند نوت 7 را به فراموشی بسپارد.در قدم اول با معرفی گلکسی S8 نظر و اعتماد کاربران زیادی را به سمت خود جلب کرد و توانست فروش خوبی را از طریق این گوشی به دست بیاورد.

اکنون نوبت به نوت 8 رسیده است که با معرفی این محصول قدرتمند سامسونگ ثابت کند که مشکلات گذشته تکرار نخواهد شد.به‌تازگی مجموعه‌ای از تصاویر رندر را در دو نسخه از گوشی گلکسی نوت ۸ منتشر کرده است که این گوشی را با دوربین دوگانه نشان می‌دهند.

hamirayane

گفته می‌شود کره‌ای‌ها نوت ۸ را با ظاهری بسیار شبیه به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس روانه‌ی بازار خواهند کرد؛ اما حاشیه‌‌های بالا و پایین آن باریک‌تر خواهند بود و گوشه‌های نمایشگر انحنای بیشتری خواهند داشت و البته نباید قلم اس پن را به‌عنوان قابلیتی متمایز فراموش کرد.

hamirayane

یکی از نسخه‌هایی که بسکین طراحی کرده است، از حسگر اثر انگشتی در پنل پشتی بهره می‌برد؛ اما در نسخه‌ی دیگر، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر جاسازی شده است.

 

 

 

منبع:beroozresani

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.