راه های افزایش فضای حافظه داخلی تلفن های اندرویدی

0

راه های افزایش فضای حافظه داخلی تلفن های اندرویدی

امروزه در جهان روزبه روز کاربران تلفن های اندرویدی اضافه میشود افراد زیادی با حداقل هزینه میتوانند صاحب یک گوشی هوشمند باشند.

با خرید تلفن های رده پایین اندرویدی دچار مشکلاتی میشوید یکی از این مشکلات مواجهه با کمبود فضای حافظه داخلی است ،شرکت های تولید کننده تلفن های اندرویدی برای تولید محصولات ارزان قیمت مجبورند از سخت افزار ضعیف تری برای یک محصول استفاده کنند تا قیمت نهایی محصول کاهش  داشته باشد یکی از مواردی که بیشتر کاربران تلفن های رده پایین با آن دست به گریبان هستند مشکل کمبود حافظه داخلی پس از مدتی استفاده است اما چاره کار چیست ؟

برای رفع این مشکل چندین راهکار و راه حل وجود دارد

1 برنامه های خود را که قابلیت انتقال به حافظه خارجی دارند را منتقل کنید با این کار مقداری از فضای داخلی اشغال شده کمتر خواهد شد

2- برنامه های غیر ضروری را از روی تلفن همراهتان پاک کنید

3-فولدر تلگرام خود را پاک کنید ! خیلی از ایرانیان امروزه از مسنجر محبوب تلگرام استفاده زیادی میکنند و به همین دلیل حجم فایل های کش بسیار زیادی در حافظه داخلی را اشغال میکند برای راحتی  کار بهترین کار مراجعه به یک فایل منیجر انتخاب فولدر تلگرام و پاک کردن آن است البته نگران نباشید تمامی تصاویر پروفایل مخاطبین ،و فایل هایی که قبلا برای شما ارسال شده است دوباره قابل دانلود کردن میباشد.

4-استفاده از برنامه های پاک کننده کش ،با استفاده از این برنامه ها شما میتوانید به راحتی فایل های کش برنامه هایتان را پاک نموده و مشکلتان را تا حد زیادی برطرف نمایید.

نکته:به یاد داشته باشید بازهم با وجود انجام تمامی این موراد ممکن است مشکلات به سراغتات بیاید و دوباره این کار هارا باید انجام دهید.درپایان اگر باز هم این مشکل وجود داشت چاره ای جز تعویض تلفن همراهتان نخواهید داشت.

منبع:

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.