آیفون 8 همراه با USB-C و شارژ سریع معرفی خواهد شد

0

آیفون 8 همراه با USB-C و شارژ سریع معرفی خواهد شد

در اوایل سال جاری ، تحلیلگر معروف به نام مینگ چی کو اعلام کرد که آیفون 8 با صفحه نمایش 5.8 اینچی ازنوع OLED و به همراه کانکتور لایتنینگ با چیپ USB-C معرفی خواهد شد که این نوع کانکتور قابلیت شارژ سریع را به همراه خواهد داشت.اکنون خبرهای جدیدی در این زمینه منتشر شده است .

در این خبر تحلیلگر جدیدی به نام  بلین کورتیس بر این باور است که آیفون 8 به همراه آداپتور برق 10 واتی و کانکتور USB-C به همراه چیپ یکپارچه USB-C Power Delivery معرفی خواهد شد.

این تحلیلگر به این موضوع نیز اشاره کرده است که این نوع چیپ دقیقا در آیپد جدید 10.5 اینچی نیز تعبیه شده است که اکنون اپل تصمیم دارد در آیفون 8 هم به کار گیرد.

آیفون 8 مانند آیپد پروهای جدید 10.5 و 12.9 اینچی، آیفون 8 قادر به شارژ سریع از طریق کابل لایتنینگ به USB-C خواهد بود که به آداپتور 10 واتی یا آداپتور 29 واتی اپل برای مک بوک متصل می گردد. با این وجود باید انتظار داشته باشیم داخل جعبه آیفون 8 یک کابل لایتنینگ به USB-C قرار داده خواهد شد.

hamirayane

آیفون 8 همراه با یک باطری 2700 میلی آمپری معرفی خواهد شد که وجود قابلیت شارژ سریع برای این ظرفیت بسیار قابل توجه می باشد.

 

 

 

منبع:beroozresani

 

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.