چطور از راه دور آیفون خود را کنترل کنیم؟

0

اگر آیفون شما دزدیده شده است یا فقط قصد دارید آن را از راه دور کنترل نمایید، می توانید برای این منظور از یک توییک جیلبریک به نام OwnSpy استفاده کنید. در ادامه این مطلب بیشتر درباره این توییک جالب توضیح خواهیم داد.

دنیای جیلبرک بسیار بزرگ است. به طوری که نه تنها شما می توانید کارهایی را بر روی دستگاه خود انجام دهید که اپل در حالت عادی اجازه آن را نمی دهد بلکه جیلبرک به شما اجازه می دهد چیزهایی را به دستگاه خود اضافه نمایید که شرکت اپل به طور کلی تا به حال آن ها را بر روی فریمور خود تجربه نکرده است. به عنوان مثال اگر شما حدس می زنید که یک نفر ممکن است در زمانی که شما از گوشی خود دور هستید، از آن استفاده کند باید گفت که هیچ راهی در حالت عادی برای رفع این مشکل وجود ندارد. هم چنین اگر تلفن همراه شما دزدیده شده باشد هیچ ابزاری وجود ندارد که برای شما این امکان را فراهم نماید تا یک عکس از دزد مورد نظر گرفته یا بتوانید از راه دور به اطلاعات حیاتی و بسیار مهمی که در داخل گوشی شما قرار دارد، دسترسی یابید.

این جا است که می توان به اهمیت توییک کوچک و فوق العاده OwnSpy  پی برد.

این توییک که اخیرا به روز رسانی شده است و از iOS 10 جیلبریک شده پشتیبانی می کند، به شما اجازه می دهد که در داخل گوشی خود سرک بکشید. OwnSpy دارای قابلیت های فراوانی است که از جمله آن ها می توان به ضبط کردن تماس های گرفته شده از طریق گوشی، ورود به بخش گالری تصاویر، بررسی اس‌ام‌اس ها یا پیام های حذف شده واتس اپ و غیره اشاره کرد. در واقع می توان گفت که این توییک به شما امکان می دهد تا زمانی که به گوشی خود دسترسی ندارید کنترل کامل آن را به دست بگیرید. حتی شما می توانید به آسانی توسط این توییک از راه دور از فایل های خود بک آپ بگیرید.

یکی دیگر از ویژگی های مثبت اپلیکیشن OwnSpy این است که شما می توانید به صورت رایگان از برخی امکانات آن استفاده کنید. چنانچه به این توییک علاقمند شدید با پرداخت مبلغ اندکی تمام امکانات آن در اختیار شما قرار می گیرد.

موضوعی که ممکن است یه ذهن شما خطور کند این است که اگر می توان با این اپلیکیشن جاسوسی کرد پس چرا من آن را بر روی گوشی  شخص دیگری نصب نکنم؟ پاسخ این است که نصب چنین توییکی بر روی یک گوشی که متعلق به شما نیست جرم محسوب می شود و می تواند برای شما دردسرساز شود. بنابراین قبل از این که حتی این فکر به ذهنتان برسد، آن را فراموش کنید. این کار به هیچ وجه اخلاقی نیست و ما کاملا آن را رد می کنیم.

اگر شما علاقمند هستید تا از این توییک استفاده نمایید به بخش BigBoss  در Cydia مراجعه کرده و آن را دانلود نمایید.

 

 

منبع:click

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.