چگونه هنگام خرید آیفون از دست دوم نبودن آن مطمئن شویم

0

چگونه هنگام خرید آیفون از دست دوم نبودن آن مطمئن شویم

این بار قصد داریم راهنمایی مفیدی برای خرید آیفون و آیپد در اختیار شما قرار دهیم تا با اطمینان خاطر آی‌دیوایس خود را خریداری و استفاده کنید.

اپل چندین سال است که سرویس Apple Support Check Coverage را در وب‌سایت خود برای کاربران قرار داده است. این کمپانی چندی پیش آن را به بخش Apple Care منتقل کرد و نامش را هم به AppleCare Coverage تغییر داد.

AppleCare Coverage چیست؟

تا به حال شده قصد داشته باشید یکی از محصولات اپل را بخرید و مدام نگران سالم بودنش باشید و اینکه قبلا استفاده نشده باشد؟

اپل این سرویس را در اختیار کاربران خود قرار داده تا کاربران و خریداران این شرکت قبل و بعد از خرید محصول خود بتوانند از وضیعت دستگاهشان مطلع شوند.

با وارد شدن به این سایت و وارد کردن سریال نامبر دستگاه خود می‌توانید از معتبر بودن خرید انجام‌شده، مدت زمان پشتیبانی تلفنی و مدت زمان گارانتی ۱ ساله دستگاهتان مطلع شود.

قبل از خرید آیفون یا آیپد خود چه باید بکنیم؟

هنگامی که به فروشگاه می‌روید و فروشنده دستگاه انتخابی شما را می‌آورد، قبل از باز کردن جعبه آن از فروشنده درخواست کنید چند دقیقه‌ای به شما فرصت دهد. در همین موقع به سایت AppleCare Coverage بروید و شماره سریال درج‌شده پشت جعبه دستگاه را در سایت وارد کنید. شما باید با پیغام This iPhone has not been activated یا Please Activate Your iPhone مواجه شوید؛ این بدین معناست که این آیفون تا به حال روشن و فعال نشده است. اگر با پیغامی غیر از این مواجه شدید، از فروشنده در‌خواست آیفون دیگری بکنید و اگر او دلیل این کار را از شما خواست، به‌صراحت می‌توانید بگویید این آیفون قبلا باز و استفاده شده است، حتی برای چند ثانیه! نگران نباشید، زیرا خود فروشنده به‌خوبی با این قبیل مسائل آشنایی دارد.

چگونه هنگام خرید آیفون از دست دوم نبودن آن مطمئن شویمhamirayane

گر دستگاه قبلا روشن شده باشد، تاریخ فعال شدن آن را می‌توانید زیر قسمت Repairs and Services Coverage مشاهده کنید. به‌طور مثال، اگر دستگاه شما در تاریخ 05 آگوست 2016 از خدمات گارانتی ۱ ساله Expire شود، بدین معناست که دستگاه شما در تاریخ 06 آگوست 2017 شروع به کار کرده است. (یک روز قبل از سپری شدن ۱ سال)

hamirayane

نکته: بعد از گشودن جعبه آیفون خود و روشن کردن آن به مسیر Settings > General > About بروید و چک کنید که سریال نامبر آن با سریال درج‌شده روی جعبه یکسان باشد.

hamirayane

hamirayane

 

hamirayane

امیدوارم مطلب مفیدی در اختیار شما دوستان عزیز گذاشته باشم تا هرچه بیشتر از خرید خود مطمئن شوید و از دستگاهتان لذت ببرید.

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.