چگونه در تلگرام صدا را به متن تبدیل کنیم

0

حتما برایتان پیش آمده که مجبور باشید پاسخ شخصی را در تلگرام بدهید اما به هر دلیلی امکان تایپ کردن نداشته باشید. در چنین مواقعی همه ما به این موضوع فکر می کنیم که ای کاش می شد ما حرف بزنیم و متن به صورت خودکار تایپ شود.این کار در تلگرام دیگر یک روی نیست. همراه ما باشید.

انجام این کار بسیار ساده بوده و نیاز به هیچ مهارت و یا نرم افزار خاصی ندارد. تنها کافی است از یک ربات تلگرامی با نام Voicy استفاده کنید. برای ورود به این ربات لازم است عبارت voicybot@ را نوشته و برای خودتان یا یکی از دوستانتان ارسال نمایید. سپس بر روی آن کلیک کنید و یا از طریق لینک https://telegram.me/voicybot  به این ربات وارد شوید.

پس از ورود به لینک مورد نظر تلگرام به صورت اتوماتیک باز شده و شما به ربات مورد نظر هدایت خواهید شد. همچنین می توانید در بخش سرچ تلگرام، عبارت مربوطه را تایپ نموده و به ربات Voicy وارد شوید.

در لحظه ورود به ربات با تصویر زیر رو به رو خواهید شد.

hamirayane

همانطور که واضح است باید در ابتدا و برای شروع کار دکمه Start  را انتخاب نمایید. لیستی مطابق تصویر زیر نمایان می گردد که زبان های مختلف را در آن نشان می دهد. مطابق تصویر بر روی گزینه فلش کلیک کرده و به صفحه بعد هدایت شوید.

hamirayane

در صفحه بعد نیز با این تصویر رو به رو می شوید که می توانید از طریق کلیک بر روی فلش به صفحه بعد مراجعه نمایید.

این کار را تا آن جا ادامه دهید که به این صفحه رسیده و عبارت Persian  در لیست مشاهده گردد.

hamirayane

این گزینه را انتخاب نمایید تا زبان مورد نظر شما اعمال شده و ربات آغاز به کار خود را اعلام نماید.

حالا کافی است دکمه ضبط صدا را نگه داشته و جمله ای  که قصد تایپ کردن آن را دارید با صدایی رسا بیان نمایید. پس از ارسال صدا ربات چند ثانیه آن را پردازش نموده و سپس متن را برایتان ارسال خواهد کرد. در صورتی که جمله بیان شده توسط شما به اندازه کافی مفهوم نباشد مانند تصویر ربات درخواست خواهد کرد مجددا آن را ارسال نمایید.

hamirayane

کار تمام شد به همین سادگی توانستید صحبت کرده و آن را به صورت تایپ شده تحویل بگیرید. پس از این می توانید آن را کپی کنید و یا برای دوستانتان فوروارد نمایید.

این ربات قدرت تشخیص بالایی برای لغات زبان فارسی دارد. اما قطعا هرچه کلمات را سلیس تر بیان کنید نتیجه بهتری هم دریافت خواهید نمود.

 

 

ارسال نظر

لطفا به سوال امنیتی پاسخ دهید *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.